Hop til indhold
Kejseren

Første besøg hos en trans

Recommended Posts

Hej brødre

Jeg har i mange år haft tanken om at skulle prøve en transkønnet, men grundet dårlig engelsk har jeg i længere tid været tøvende.

Men så pludselig fandt jeg Nicol, hendes billeder og beskrivelse fik mig til at skrive til hende, alt gik bare nemt, hurtig svar, dejlige beskeder og god kommunikation, jeg skrev til hende at jeg var meget nervøs, og at det er første gang, hun får beroliget mig, hun er virkelig sød, blev nok også mere tryg, fordi alt foregik på dansk.

jeg ankom til hendes adresse, fandt en parkeringsplads lige ude foran, skulle lige tage mig sammen før jeg ringede på, jeg kom op, blev taget imod af den skønneste varmeste transtøs, hun havde stillet både øl og sodavand frem, hun fik det hele til bare at virke så naturligt, og i løbet af 2 minutter havde hun formået at ryste alt min nervøsitet af.

vi gik ind på hendes værelse, og så sad vi lidt på sengekanten, hun nussede mit hår, vi kyssede, hun kysser så godt, min lille mand blev helt sten hård, hun begynder at give mig et dybt blowjob hvor hun tog hele min pik ned i halsen, imens hun slikkede mine boller, jeg var lige ved at komme, det kunne hun også mærke, jeg fik hende om på alle fire og der slikkede jeg hendes dejlige røvfisse hvor jeg efter kneppede hendes, det var virkelig dejlig og jeg blev virkelig tændt af hendes pik dryppede af presperm, jeg sprøjtede hende i røven, vi sad lidt, der var stadig tid tilbage, lille mand var stadig klar på mere, så jeg fik endnu et dybt blow hvor jeg kom 2gang i hendes mund.

virkelig et dejligt besøg, jeg kommer helt sikkert igen.

det var virkelig dejligt at hun ikke kiggede på ur undervejs så vi bare kunne nyde tiden sammen, da jeg kom ud var der også gået over tid, og det har jeg ikke prøvet før, hun havde heller ikke andre lige efter. hun virker virkelig passioneret i hendes arbejde.

sted 7/10

pige 9/10

service 10/10

Til sidst vil jeg gerne sige tak til jer alle, jeres indlæg har været en stor inspiration. Jeg har virkelig nydt at læse med.

Redigeret af Kejseren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...