karmaall72 22 Skrevet 23. December, 2025 Hej med jer Jeg skal i det nye år en tur forbi IdaEventyr + veninde til en omgang Tantra-inspireret massage med bondage og edging. Jeg er virkelig spændt…. Jeg vil gerne give en fyldestgørende anmeldelse af seancen, når jeg kommer hjem efter en forhåbentlig dejlig oplevelse… Hvis der er nogle af jer der har nogle dejlige erfaringer med bondage, pirring, edging og den slags, så skriv endelig her i tråden. For mit vedkommende handler det mere om hele oplevelsen, processen, liderligheden og ophidselsen end selve forløsningen… Rigtig glædelig jul til jer alle ⭐️ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 247 Skrevet 2. Januar Jeg har kun erfaring med søde Ida, så lad mig endelig vide om jeg skal forkæle mig selv med dem begge en dag Jeg er en sucker for edging, teasing, denial, bondage og kyskhed. Det er noget af det bedste jeg ved, og mine orgasmer har udviklet sig helt ekstremt de sidste år. Jeg er kommet dertil hvor kvalitet fremfor kvantitet af orgasmer, er noget jeg foretrækker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 95 Skrevet 3. Januar karmaall72 skrev, den 24.12.2025 at 00:01: Hej med jer Jeg skal i det nye år en tur forbi IdaEventyr + veninde til en omgang Tantra-inspireret massage med bondage og edging. Jeg er virkelig spændt…. Jeg vil gerne give en fyldestgørende anmeldelse af seancen, når jeg kommer hjem efter en forhåbentlig dejlig oplevelse… Hvis der er nogle af jer der har nogle dejlige erfaringer med bondage, pirring, edging og den slags, så skriv endelig her i tråden. For mit vedkommende handler det mere om hele oplevelsen, processen, liderligheden og ophidselsen end selve forløsningen… Rigtig glædelig jul til jer alle ⭐️ Hej @karmaall72 Fik du besøgt Ida, og i så fald, vil du sætte lidt ord på oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
karmaall72 22 Skrevet 3. Januar TB2000 skrev, for 5 timer siden: Hej @karmaall72 Fik du besøgt Ida, og i så fald, vil du sætte lidt ord på oplevelsen? Ikke endnu. Men regner med at have en anmeldelse klar i løbet af næste uge 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg