Frankie38xl 119 Skrevet 23. December, 2025 https://annoncelight.dk/showad/421308 Valget faldt på Anna og det har jeg bestemt ikke fortrudt, tror det er den bedste oplevelse til dato. Billede 3 ligner hende, men hun er betydelig flottere irl. startede med betaling, spurgte til et bad med hende og det var bestemt med på, har ikke fået slukket bruseren, før hun gav mund til mund til lillebror, så han overlevede drukning og stod stiv og klar. Efter en tørring op i sengen, så blev der suttet igen (skønt bj og hun tog den helt til roden) på med gummi så doggy. Hun er liderlig og vil gerne han den hårdt. Skiftede til forskellige stillinger og det gik godt, ups gummiet var væk. Jeg fik lov at fiske det ud frækt, hun tog det med latter og fandt et nyt. Denne gang ville hun ovenpå, efter lidt tid kunne jeg ikke holde mig mere og kom. Men dejlige Anna forsatte sin ridetur hun ville også komme. Så det endte med et stk gummi mere oppe i hende med fyld denne gang. Hun grinte og kyssede og takkede for turen. Så lidt massage og bad til slut hvor lillebror blev kysset farvel. hun er smuk, sød og mega fræk. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrjohndk 4 Skrevet 27. December, 2025 Jeg er 1000 % enig med Frankie Anna er simpelthen en stjerne, fantastisk smilende, grinende og positivt væsen, hun er simpelthen en af de bedste Thai piger jeg har mødt til dato (og jeg har mødt en del ). Jeg bestilte en B2B med happy ending, men hun smed lige en ridetur oven i på huset, det sagde jeg da bestemt ikke nej Så se at få besøgt hende, og pas godt på hende drenge 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 241 Skrevet for 19 timer siden Jeg kan se at pigen i annoncen nu kalder sig Rinda. Kan nogen fortælle om det er den samme pige, som kaldte sig Anna før? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg