Bamsefyr 234 Skrevet 23. December, 2025 (edited) Dårligt, elendigt massage total spild af tid. Narlee var optaget og Nong havde lukket så da jeg gik tilbage til bilen så jeg et skilt på hjørnet med Open og thai massage. Jeg prøvede at banke på og døren blev åbnet af en ældre thai. Blev vist ind i et lukket rum og af med tøjet. Der blev aftalt en time og blev tilbudt FP og HJ. Ind kom en ældre thai som kunne lidt dansk. Hun begyndte at smører lidt olie på kroppen. Der var lidt pirring ved benene men ikke noget som betød noget. Vend om og lidt olie på forsiden. Takkede ja til HJ så efter en halv time var jeg ude igen 600kr. fattigere Kommer ikke igen. Redigeret 26. December, 2025 af Bryan Mills Adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riget 4 Skrevet 26. December, 2025 Enige. Spild af penge, og der er faktisk intet godt oppe hos dem. Lugter frygtelig jordslået, sure piger/damer, og ja kan vel ikke engang kalde det massage. Brug jeres penge andre steder ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 26. December, 2025 Måske et link vil hjælpe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 107 Skrevet 27. December, 2025 Jeg har været der flere gange. Jeg er enig i at lokalet er lidt tæt, og der trænger til et godt ventilationsanlæg. Jeg har åbenbart været meget heldig at det er en anden pige der har været der ved alle mine besøg. Hun hedder Teen. Jeg vil tro hun er i 30’erne. hun har en virkelig smuk og sexet krop. Hun kan godt virke lidt stille og indesluttet, det fik jeg nu hurtigt pillet af hende. Hun fik en god gang oral den første gang, og det store smil kom på hendes læber. Siden har jeg haft flere besøg hos hende. Jeg er absolut meget tilfreds, men selvfølgelig har vi aldrig brugt særlig meget tid på massagen. Hvis Teen er på pladsen kommer jeg helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg