SpankingSub 1121 Skrevet 28. December, 2025 (edited) altid danske kvinder og +30, er dog enig i at for få tilbyder BJ uden og slug. Og prisen på bordellerne er for høje, derfor altid "privat diskret" Er sikker på at mine besøg ville blive oftere hvis det var nemmere at finde de kvinder som tilbyder ovenstående Fik læst tråd emnet en gang til, du skriver HVORFOR og jeg har ovenfor skrevet hvad jeg foretrækker. Der er flere grunde til at jeg foretrækker og vælger danske kvinder Jeg har en antagelse om at mange udenlandske kvinder er tvunget ind i prostitution hvilket jeg ikke ønsker at støtte, ved godt at der helt sikkert også er danske kvinder som i en eller anden form også er tvunget, tror bare det vil være nemmere for mig at gennemskue Danske kvinder er pga sproget nemmere at kommunikere med og for mig handler det ikke kun om at få taget "trykket" Og kvinder som er for unge, har silikone bryster, og botox læber er bare ikke mig Redigeret 28. December, 2025 af SpankingSub 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 28. December, 2025 Mr_Swingking skrev, for 3 timer siden: Jeg må indrømme at der er langt imellem jeg besøger danske kvinder af samme grund til Elprebsi - mangel på super og mega fransk. Især bordellers insisteren på blowjob med kondom får mig til at besøge andre. Når det så er sagt har jeg haft nogen af de aller bedste oplevelser med danske kvinder. Og så besøger jeg tit thai kvinder, men det er pga massage og det der spændende forførende øjeblik, hvor man ikke ved hvor det hele ender Det er også en af grundene til at jeg ikke vil arbejde på bordel. Forstår godt hvis pigerne ønsker der bruges kondom pga. sikkerheden omkring det, men hvis man som jeg ønsker at gøre det uden, så er det jo super træls at bordellet skal bestemme det. Jeg gider altså ikke have et kondom i munden. kan godt forstå det med massage delen. Det gør hele oplevelsen til en lidt mere forkælelses-oplevelse. Jeg er selv helt imponerende dårlig til at give massage. Så jeg må promovere mig på andre ting 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 28. December, 2025 SpankingSub skrev, for 3 timer siden: altid danske kvinder og +30, er dog enig i at for få tilbyder BJ uden og slug. Og prisen på bordellerne er for høje, derfor altid "privat diskret" Er sikker på at mine besøg ville blive oftere hvis det var nemmere at finde de kvinder som tilbyder ovenstående Fik læst tråd emnet en gang til, du skriver HVORFOR og jeg har ovenfor skrevet hvad jeg foretrækker. Der er flere grunde til at jeg foretrækker og vælger danske kvinder Jeg har en antagelse om at mange udenlandske kvinder er tvunget ind i prostitution hvilket jeg ikke ønsker at støtte, ved godt at der helt sikkert også er danske kvinder som i en eller anden form også er tvunget, tror bare det vil være nemmere for mig at gennemskue Danske kvinder er pga sproget nemmere at kommunikere med og for mig handler det ikke kun om at få taget "trykket" Og kvinder som er for unge, har silikone bryster, og botox læber er bare ikke mig Jeg kan godt undre mig over hvor “frivilligt” de udenlandske kvinder sluger, når så mange tilbyder det og danske kvinder ikke gør. Hvorfor den store forskel. det kan godt jeg er påvirket af min egen holdning, da jeg ikke bryder mig om at sluge. Har bare svært ved at forestille mig at så mange kvinder, især de unge, synes det er lækkert at sluge flere fremmede mænds sæd om dagen, flere gange om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1121 Skrevet 28. December, 2025 Pink Peach skrev, for 2 minutter siden: Jeg kan godt undre mig over hvor “frivilligt” de udenlandske kvinder sluger, når så mange tilbyder det og danske kvinder ikke gør. Hvorfor den store forskel. det kan godt jeg er påvirket af min egen holdning, da jeg ikke bryder mig om at sluge. Har bare svært ved at forestille mig at så mange kvinder, især de unge, synes det er lækkert at sluge flere fremmede mænds sæd om dagen, flere gange om ugen. PP jeg kan godt følge dig i at sluge flere portioner sæd flere gange om dagen er måske ikke det mest spændende, ved ikke hvordan andre mænds sæd smager, kender kun smagen af min egen sæd, den er ikke uappetitlig, men flere gange om dagen fra mere eller mindre fremmede mænd, er nok trivielt, men jeg kender flere kvinder som tydeligt nyder mænds sæd. Finder ikke din tekst tydelig, du vil ikke have gummi i munden og du sluger ikke. Men hvad med det der i mellem, tager du sæden i munden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 28. December, 2025 (edited) SpankingSub skrev, for 27 minutter siden: PP jeg kan godt følge dig i at sluge flere portioner sæd flere gange om dagen er måske ikke det mest spændende, ved ikke hvordan andre mænds sæd smager, kender kun smagen af min egen sæd, den er ikke uappetitlig, men flere gange om dagen fra mere eller mindre fremmede mænd, er nok trivielt, men jeg kender flere kvinder som tydeligt nyder mænds sæd. Finder ikke din tekst tydelig, du vil ikke have gummi i munden og du sluger ikke. Men hvad med det der i mellem, tager du sæden i munden? For mig handler det ikke kun om smagen men også selve princippet i flere fremmede mænds kropsvæsker inde i en. Det kan jo blive til en hel del for dem der har lange vagter og flere gange om ugen. Men generelt bryder jeg mig ikke om at sluge pga konsistens, temperatur osv. er ved at kaste op af det, så gør det ikke engang med en kæreste når jeg har en. men det er jo langt fra alle der har det sådan. Der er nogle der tænder meget på det. det er mere det at næsten alle udenlandske kvinder gør det og ikke danske, der får mig til at tænke der er en anden grund end turn on til dette. jeg sutter uden kondom ja, men vil ikke have sæd i munden. Redigeret 28. December, 2025 af Pink Peach 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet 28. December, 2025 Pink Peach skrev, for 2 timer siden: det er mere det at næsten alle udenlandske kvinder gør det og ikke danske, der får mig til at tænke der er en anden grund end turn on til dette. Penge. Kan man få 300-400 kr for at sluge noget, man (ikke du, men mange andre) er ligeglad med om man sluger eller spytter ud, så er det jo let tjente penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 250 Skrevet 29. December, 2025 Jeg vil ikke sige, at jeg foretrækker en bestemt nationalitet. Kvinder kan være dejlige uanset, hvorfra de kommer. Det har dog stor betydning, at vi også sprogligt forstår hinanden. L 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 159 Skrevet 1. Januar Jeg er også mest til thai-pigerne - er meget til de meget slanke modeller - det tænder mig bare mere. Det kunne jeg jo nok også med de danske piger - men - her er det svært at finde nogen, som man kan have sex med uden noget. Og jeg kan desværre ikke komme, hvis jeg har en hætte på. Jeg kan ikke engang føle en tunge på spidsen uden gummi, så det er ikke altid let ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 195 Skrevet 2. Januar Pink Peach skrev, den 28.12.2025 at 15:48: For mig handler det ikke kun om smagen men også selve princippet i flere fremmede mænds kropsvæsker inde i en. Det kan jo blive til en hel del for dem der har lange vagter og flere gange om ugen. Men generelt bryder jeg mig ikke om at sluge pga konsistens, temperatur osv. er ved at kaste op af det, så gør det ikke engang med en kæreste når jeg har en. men det er jo langt fra alle der har det sådan. Der er nogle der tænder meget på det. det er mere det at næsten alle udenlandske kvinder gør det og ikke danske, der får mig til at tænke der er en anden grund end turn on til dette. jeg sutter uden kondom ja, men vil ikke have sæd i munden. Der er da op til flere danske kvinder, der tager Sperm i munden og endda sluger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stantheman 175 Skrevet 2. Januar Jeg kunne have skrevet @Bigstoks indlæg og er helt enig med stort set det hele. Vil tilføje, at jeg savner den tid, hvor der var et bredt udvalg af danske piger, som man kunne besøge rundt om i København. I dag er det en ret lille flok, som sikkert er dejlige, men med ikke altid så fleksible i forhold til åbningstider osv. Jeg vil også tilføje, at jeg holder meget af latina-piger. De er - efter min smag - ofte dejlige og frække, og næsten altid positive over for anal, som ikke er så marginaliseret i Sydamerika som andre steder i verden. Men kort sagt - præmissen for spørgsmålet, at jeg foretrækker en bestemt nationalitet, genkender jeg ikke. Der er andre forhold jeg er optaget af: mulighed for at kunne kommunikere, menukortet (jeg forstår ikke hvorfor oral og CIM/COB et så vigtigt), indlevelse, og "looks" (overvægt er et kæmpe turnoff for mig, ellers er jeg glad for mange typer) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 476 Skrevet 2. Januar (edited) 100 % Thai De kvinder ved hvad mænd vil have og når man også elsker Thaimad 24/7 så er dem jeg kun besøger .. og når man kommer nogle faste steder så får man nogle gange mere for sine penge og det sker man får mere tid udover det man har købt sig til . Redigeret 2. Januar af Stenbukken4700 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 2. Januar Stenbukken4700 skrev, for 8 timer siden: 100 % Thai De kvinder ved hvad mænd vil have og når man også elsker Thaimad 24/7 så er dem jeg kun besøger .. og når man kommer nogle faste steder så får man nogle gange mere for sine penge og det sker man får mere tid udover det man har købt sig til . Er glad for damerne, men ikke for maden og heller ikke den umiskendelige duft af den der desværre af og til er i lejlighederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 341 Skrevet 10. Januar Jeg har stort set aldrig været sammen med en dansk kvinde (mod betaling). Mine favoritter er: Østafrikanske kvinder: generelt højt sexdrive, smukke. Og når jeg møder dem uden for Danmark er det også virkelig billig sex. Thailandske kvinder: Petite, nogen gange stramme vaginalt (og det er skønt), ofte smukke, ofte emotionelt varme. Jeg undgår ALTID kvinder med prislister (udover tid og måske ekstra for uden kondom). Men kvinder som forlanger en detaljeret afklaring af hver en deltalje på forhånd er et kæmpe turn off for mig. Generelt (hvis det er muligt) foretrækker jeg at betalingen falder bagefter. Hvad jeg savner mest i Danmark/branchen: Filippinere, sorte unge studerende, sex på "abonnement" (dvs. noget der minder om længerevarende relationer). Årets største overraskelse i positiv forstand: En svensk kvinde (født i asiatisk land) som tog til København og havde sex med mig med jævne mellemrum mod betaling. Jeg lavede mad til hende hver gang og så havde vi sex uden kondom. Næste morgen fulgte jeg hende til toget. Ca. 2000 hver gang. En slags betalt date. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 11. Januar Primært danske og helst ikke for unge... Jeg vil gerne være så sikker som mulig på at hun er der af lyst og kan overskue konsekvenserne af sit valg. Kommunikationen er bare nemmere på dansk. Jeg knytter bånd når sexen er virkelig god og så er det skidt, hvis hun pludselig rejser fra Danmark. Har en enkelt braziliansk skønhed jeg håber på kommer retur en dag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 11. Januar Mr_Swingking skrev, den 28.12.2025 at 11:29: Jeg må indrømme at der er langt imellem jeg besøger danske kvinder af samme grund til Elprebsi - mangel på super og mega fransk. Især bordellers insisteren på blowjob med kondom får mig til at besøge andre. Når det så er sagt har jeg haft nogen af de aller bedste oplevelser med danske kvinder. Og så besøger jeg tit thai kvinder, men det er pga massage og det der spændende forførende øjeblik, hvor man ikke ved hvor det hele ender Enig, men så er der også endnu et element. Det er spændende og i sig selv ophidseende at besøge en dame man ikke har besøgt før og så mange danske damer er der jo heller ikke. Der er det noget lettere med fx Thai damer, hvor der rejses rundt på forskellige lokationer med mellemrum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg