Hop til indhold

Recommended Posts

Der er ingen billeder på annoncen, men hun matcher fuldstændigt sin egen beskrivelse, 25 år, afrikansk baggrund, 1,55 xl kvinde

25 år, det ser rigtig ud
Afrikansk baggrund, helt sikkert, man er slet ikke i tvivl
1,55 høj XL kvinde, lav og bred med former, check

Indledende kontakt på mail, hvorefter hun ringer en op for nærmere aftale. Aftalen var at mødes i Frederiksberg centret til et blow med afslutning i munden.

Ankommet til det angivne sted, hun ringede mig op, og på god afstand var jeg ikke i tvivl om at det var hende jeg havde en aftale med, hun ligner fuldstændig sin beskrivelse.
Hun ledte vejen til et toilet, hvor det sjove skulle ske. Hun satte sig ned og jeg blev stående, lillemanden blev lukket ud og hun suttede ham op fra slap. Ganske udmærket, lidt hurtigere da han var blevet stiv og så lidt langsommere. Hov, lyset gik ud og sensoren sad udenfor båsen, så vi forsatte i mørket. Egentligt lidt kinky at stå der i mørket med pikken i munden på damen og mærke begejstring blive større og større. Lige som jeg var tæt på tændte lyset igen, og nogen optog båsen ved siden af. Det var for sent at stoppe så jeg kom i munden på hende, mens jeg forsøgte at være afdæmpet. 

Aftørring og vi kom ud af båsen for at vaske hænderne, og samtidigt kom en kvinde i 20’erne ud fra den anden bås ud. Hun sendte mig et undrende blik, tænker at hun godt kunne regne hvad der var sket. Men lod det blive ved blikket.

Hun er sød og imødekommende, jeg kommer gerne igen hvis det passer ind. Og hvis hun en dag vil mere end blow så kunne jeg godt være frisk. Vær søde ved hende og hold jeres aftaler, hun oplever desværre mange useriøse henvendelser.

https://annoncelight.dk/showad/367920 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hr Lille Niels tak for lige at toppe og skærpe min libido med et drømmescenario som har været på bucket listen i mange år. Jojo det er sket med bekendtskaber og xkærester men aldrig med en ubekendt xxxfactor :o). Håber på flere af den slags herlige koncepter i 2026 og lokationerne kan jo være mange ;0).

glædelig jul og godt nytår til jer alle herinde 

kram fra mig ;0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 3 timer siden:

Xl, er hun meget chubby eller ? 

Hun deler ikke billeder, men ville være ærgeligt hvis hun var "virkelig" stor, eller om hun kun er buttet?

Da hun ikke er særlig høj, 155 cm i følge hendes annonce, skal du nok regne med at du ville betragte hende som til den virkelig store side. Buttet, ville nok kræve 20 cm mere i højden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, 1 time siden:

Da hun ikke er særlig høj, 155 cm i følge hendes annonce, skal du nok regne med at du ville betragte hende som til den virkelig store side. Buttet, ville nok kræve 20 cm mere i højden.

Hvorfor skulle hun være til den virkelig store side ? Hun kan jo godt være 155, og buttet uden at være "kæmpe" hun skriver jo ikke hvad hun vejer?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, 1 time siden:

Hvorfor skulle hun være til den virkelig store side ? Hun kan jo godt være 155, og buttet uden at være "kæmpe" hun skriver jo ikke hvad hun vejer?!

Du stiller TS (som har mødt omtalte GP) et spørgsmål. Han svarer dig pænt på præcis det du spørger om.

Nu falder svaret så ikke i din smag, men hvad vil du have at TS skal svare dig her? -At hun ikke er så stor alligevel, at hun bare er lidt buttet?

:-?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 11 timer siden:

Jamen, så lad mig prøve om mine ekstra ord giver dig den information du efterspørger, så du kan afgøre om hun er til den virkelig store side i din optik.

Når vi taler om de kvinder vi møder og deres højde, vægt og tilhørende kropsformer så er der flere faktorer som spiller ind.

Højde og vægt er faste mål som vi kan forholde os til, og så alligevel ikke altid. For en veltrænet muskuløs kvinde vil se mere slank ud, end en utrænet som har den samme vægt, men fordelt i fedtdepoterne på kroppen. Og det betyder også noget for vores opfattelse hvor på kroppen fedtet er lagret. Sidder det i brysterne og på måsen/lårene så vil flere være tilbøjelige til at se hende som slankere end hvis det har sat sig på hofterne og maven. 

Derudover så slynger vi omkring os med betegnelser som slank, petit, lille, buttet, kraftig, stor, bbw. Altsammen subjektive beskrivelser hvor jeg (tæt på 50, 188 cm/90+ kg) ser kvinderne anderledes end fyren som er i 20’erne, 172 cm, 65 kg. Personligt tænder det mig at kvinderne har de 5-10 kg ekstra, og jeg er også holdt op med at besøge de helt unge små petit piger for det gør det ikke for mig længere. Det gjorde det engang, en af de ting der tiltrak mig ved gp’er da jeg begyndte at besøge dem, var at unge slanke piger med strut bryster igen var en mulighed. Det er jeg blev for gammel til siden da. Nå, tilbage til emnet, kropsformer.

Efter at have været med herinde i snart ti år, så er et mønster at når der tales om vægt/kropsform så bliver mange hurtigt skuffet over at kvinden er større end man troede. Så lige så snart nogen efterspørger en petit pige, ja så skal hun helst være model tynd. Og tilsvarende hvis man er lidt bekymret for om en kvinde beskrevet som buttet er for tyk til ens smag, ja så er der nok en pæn sandsynlighed for at det er tilfældet, ellers ville man ikke være bekymret over det emne til at starte med.

Og nu tilbage til XL mørk pige, hun er lav og hendes statur er bred, hendes skelet gør at hun aldrig bliver petit. Uanset hvad hun vejer så vil ingen opfatte hende som petit, måske underernæret, men det er en anden historie. Læg dertil at hun, selv i vintertøj, er synligt overvægtig, det ses også i hendes ansigt. Og da vi kom indenfor smed hun overtøjet (og beholdt bukser og bluse på) og igen der var ingen tvivl om at der var meget fyldt på hofter, ben, mave etc. Hun har også et par pænt store bryster som gyngede godt og grundigt i blusen da hun satte fart på blowjobbet (dem gad jeg godt have givet den store tur eller set hoppe op og ned mens hun red i cowgirl, mens den service tilbyder hun ikke, så det må blive ved fantasien).

Så derfor tror jeg at du vil opfatte hende som til den virkeligt store side. Hvad tænker du selv?

Jeg synes at hun var sød og imødekommende, og ærlig i sin beskrivelse af sig selv. Og så gav hun et godt blowjob i et lidt kinky set-up. 

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar @Hr Lille Niels

Jeg betvivlede IKKE dit svar da du havde mødt pigen, men objektiv vurdering af slank/buttet/stor er ofte forskellig fra person til person. 

Og som jeg skrev, så var der ikke oplyst vægt, ifht. højden - så hun kunne godt være chubby, uden at være "til den virkelig store side"

Men, din forrige post, forklarer fint og jeg kan sagtens se "hende for mig" så det er helt fint ;)

Tak for uddybende svar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 22.12.2025 at 13:46:

Der er ingen billeder på annoncen, men hun matcher fuldstændigt sin egen beskrivelse, 25 år, afrikansk baggrund, 1,55 xl kvinde

25 år, det ser rigtig ud
Afrikansk baggrund, helt sikkert, man er slet ikke i tvivl
1,55 høj XL kvinde, lav og bred med former, check.

Indledende kontakt på mail, hvorefter hun ringer en op for nærmere aftale. Aftalen var at mødes i Frederiksberg centret til et blow med afslutning i munden. https://annoncelight.dk/showad/367920
                                                         --------------------------------------------
Tak for din fine anmeldelse, som jeg bortset fra toiletterne med auto lyset genkender. 
Hun skifter sikkert "Arbejdsplads" tit, for ikke at blive for kendt samme sted, af diverse personale.
Super Blow, Super sød og nem Kvinde der gjorde alt for at levere.
Sendte hende senere en sms med tak for god service.
Du er altid meget velkommen til at kontakte mig på mit mobil nummer, selvom jeg ikke har annonce på skrev hun tilbage.
Hun fortalte også mig om de mange fusere der kontaktede hende og spildte hendes tid.
Nu er det ca. 6 måneder siden jeg var sammen med hende, er derfor ikke sikker, men mener at hun også åbnede mulighed for andre ydelser, samt evt. hjemme besøg nu, hvor hun kendte kunden.
Hun skal helt sikkert besøges igen snart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chancen skrev, for 7 timer siden:

Nu er det ca. 6 måneder siden jeg var sammen med hende, er derfor ikke sikker, men mener at hun også åbnede mulighed for andre ydelser, samt evt. hjemme besøg nu, hvor hun kendte kunden.

Hendes annonce har en lidt uklar tekst i retning af (frit fra hukommelsen):

mulighed for faste aftaler for kendte gentlemen

Måske jeg skulle henvende mig og høre hvad der ligger i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...