Hop til indhold
dabusta

Blondie @ seductiongirls.dk

Recommended Posts

tor johansen skrev, for 11 timer siden:

Hvis det er hende jeg tror det er så har jeg besøgt hende i Slagelse eller vil jeg skyde på passer meget godt og hun har lavet nogle andre ting

Hvordan skal det forstås, at hun har lavet nogle andre ting?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tor johansen skrev, 1 time siden:

Hvad mener du

Du skriver det jo her;

tor johansen skrev, for 13 timer siden:

vil jeg skyde på passer meget godt og hun har lavet nogle andre ting

Og @lingo spørger dig hvordan det skal forstås, når du siger "at hun har lavet nogle andre ting" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, 1 time siden:

Du skriver det jo her;

Og @lingo spørger dig hvordan det skal forstås, når du siger "at hun har lavet nogle andre ting" 

Kunne det være film, GP - Hvis hun ikke oplyser det, så er det nok ikke relevant at nævne det her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 50 minutter siden:

Kunne det være film, GP - Hvis hun ikke oplyser det, så er det nok ikke relevant at nævne det her?

Jeg forholder mig ikke til HVAD "andre ting" kunne være, jeg anskuelig gøre blot hvad @tor johansen ikke forstod i @lingo ´s kommentarer.

Om det skal nævnes eller ej, må være op til @tor johansen-_-, men derudover vil jeg give dig ret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Du skriver det jo her;

Hvis man søger lidt rundt på de forskellige medier kan man godt finde hende på andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad mener du

Jeg stillede dig  et spørgsmål,da du hævder hun har lavet andre ting. Jeg kender hende ikke 

Hvad mener du

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte hende igår. Ganske sød pige. Hvis man er til helt slanke piger, så er det ikke helt hende man skal møde. Hun har lidt mave, uden at det er for meget. Og så har hun nogle synlige ar på brysterne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dabusta skrev, for 6 timer siden:

Hej @xazia hva med service? Hin siger dyb og gagging!

Hun gav et fint blowjob uden. Jeg prøvede ikke lige dybt og gagging. Lod hende styre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...