Slowman 1558 Skrevet 20. December, 2025 (edited) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02hSrynT766ghzpjHNiTzArxcCo6tMvm4ApYCqPJDr2CwjL73vg1jCXeLBtPxXNmoBl&id=100064374021532 jeg troede at piger der trækker på gaden var en saga… Redigeret 20. December, 2025 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 20. December, 2025 Nu arbejder jeg i København og mit job er blandt andet Københavns gader og du vil blive overraskede over hvor mange der er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGe tleman 42 Skrevet 20. December, 2025 Massage-testeren skrev, for 16 minutter siden: Nu arbejder jeg i København og mit job er blandt andet Københavns gader og du vil blive overraskede over hvor mange der er Kan du ikke fortælle lidt mere :) Har eftersøgt dette flere gange herinde. Er de kun på gaden om natten, eller kan man være heldig at finde dem om dagen også? Hvor er de bedste steder at samle på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 20. December, 2025 TheGe tleman skrev, for 4 timer siden: Kan du ikke fortælle lidt mere Har eftersøgt dette flere gange herinde. Er de kun på gaden om natten, eller kan man være heldig at finde dem om dagen også? Hvor er de bedste steder at samle på? Kan ikke sige hvornår problemet er jo netop de er i gadebilledet og typisk er mange af den påvirkede af en eller anden måde men starten af Istedgade omkring hotellerne , ved colbjørnssensgade er de også og så uden foran stripklubberne i starten af Istedgade står de tit og hænger ud fordi de ved folk måske har lyst til et møde efter en tur der inde . Men tror ikke du skal regne med de mest hygienske kvinder der render rundt der. Som sagt jeg ser dem kun fordi man ikke kan undgå at se dem da jeg arbejder alle tider af døgnet i kbh. Generelt ville jeg ikke anbefale overhovedet st samle en op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 20. December, 2025 Massage-testeren skrev, for 2 timer siden: Generelt ville jeg ikke anbefale overhovedet st samle en op. Mit opslag var bestemt ikke ment som reklame. Tværtimod, jeg ville ikke benytte en gadepige. Hvor tager de lige bad mellem hyggestunderne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1334 Skrevet 20. December, 2025 Jeg kan kun udtale mig om mine egne oplevelser og det er mange år siden men den gang var gadepigerne virkelige. Min anbefaling: det er desværre noget andet end i tror det er, lad være. I har ikke brug for en grim oplevelse op til jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 20. December, 2025 Slowman skrev, for 3 timer siden: Mit opslag var bestemt ikke ment som reklame. Tværtimod, jeg ville ikke benytte en gadepige. Hvor tager de lige bad mellem hyggestunderne? Gør de ikke de bruger vådservietter derfor de har de vogne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGe tleman 42 Skrevet 21. December, 2025 Savner et godt gammeldags bordel, hvor du ikke behøver aflevere dit kort i baren, ikke behøver at købe champagne til flere tusinde kr. til pigerne, men et sted til gennemsnitlige barpriser, piger man kan tale og hygge med inden man beslutter sig Der lå for mange år siden et sted lidt uden for Kbh. hvor man betalte entré og så var både piger drinks gratis, det var et fedt sted. Indtil der kom for mange af ikke vestlig herkomst og skabte ballede, det tiltrak politiet og stedet blev lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 21. December, 2025 Og så er der måske ny lovgivning på vej også…. https://www.tv2kosmopol.dk/koebenhavn/rapport-om-sexarbejderes-levevilkar-er-klar-men-debatten-kritiseres-for-at-have-vaeret-handlingslammet-2d7bc?fbclid=IwZnRzaAO0jnJleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA8xNzM4NDc2NDI2NzAzNzAAAR6-PIgCOYgK_JEvvZxfIoRPH9o6kFAgUtf5RA3lV1jGAUdUH4dH_RDyVXyVMg_aem_IgYMkn7tmWH2bbZxHCmX3Q 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 476 Skrevet 22. December, 2025 Husker også for nogle år siden de også var på Vesterbro tov / Vesterbrogade om aften , hvor alm mennesker blev antaste af dem på en grim måde når man gik forbi med kæresten og de to fat i en .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1812 Skrevet 13. Januar Jeg går fra Gasværksvej til Hovedbanen ad Istedgade et par gange om måneden i dagstimerne og bliver tilbudt ca. hver tredje gang... Tænker at der er større udbud i aftentimerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cthulhu 17 Skrevet 16. Januar Refresh skrev, den 13.1.2026 at 03:40: - Hvilken pris tilbyder de dig? Jeg gik med en fra istedgade for længe siden men husker ikke prisen. Hun tog mig med til hendes sted som var nogle tomme værelser med en madras på gulvet. Værelset kostede 100 kr husker jeg. Pigen var ikke særlig rar eller service minded da vi kom i gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg