Kagemanden123 0 Skrevet 19. December, 2025 Nogle der har haft oplevelser med hende? Kom gerne med feedback https://annoncelight.dk/showad/444996 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2605 Skrevet 19. December, 2025 Jeg har skrevet med hende og hun oplyser nogle priser der er urealistisk lave, så spørger du mig, så er det 100 % sikkert et scam det der… Hun vil også have at jeg køber videoer etc før eventuelle møder… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 49 Skrevet 20. December, 2025 Yes, 100% scam der skal få dig til at købe billeder og video inden mødet. Om du nogensinde får billeder eller video ved jeg ikke, jeg sagde pænt nej tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2605 Skrevet 20. December, 2025 JohnDoesen skrev, for 3 minutter siden: jeg sagde pænt nej tak Det gjorde jeg naturligvis også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fætterbr 29 Skrevet 20. December, 2025 dhnmdst skrev, for 22 timer siden: Hun vil også have at jeg køber videoer etc før eventuelle møder… Det er næsten en anmeldelse i sig - 0 stjerner, brug pengene på noget bedre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den3.Bukkebruse 241 Skrevet 21. December, 2025 “Skriv hvor du er fra, og hvor lang tid du vil have mig, så får du en pris.” De to information er ALTID de to første ting scam-numre spørge om når man kontakter dem. Det vil gerne vide hvor man er, så de kan kommer op med en adresse tæt på hvor der også er en Circle K tæt på, hvor de vil have én til at købe Paysafe card.. Og så en hvor lang tid så de ved hvor mange pengene skal forsøge at snyde ud af én. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg