Hanky panky 5 Skrevet 19. December, 2025 Nogen der kan anbefale den bedste til gammeldags opdragelse i Københavnsområdet . Dvs OTK, skammekrog og spanskrørsafstraffelse. Slikker gerne frøkenen undervejs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 203 Skrevet 20. December, 2025 Anita er et godt bud, du får dog ikke lov til at slikke hende men hun kan give rigeligt med urin, og hendes fantasi er kæmpestor så efterhånden når i lære hinanden at kende bliver næste altid bedre end den foregående. Hun er i dark i Rødovre om torsdagen. bliver næste altid bedre end den foregående. Hun er i dark i Rødovre om torsdagen. Hun er utrolig intelligent hun er utrolig intelligent og kan lave seancen blød eller jernhård. Se www.Dominatrix.dk KH W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanky panky 5 Skrevet 20. December, 2025 Har set lidt på Anita.Hun er en flot domina, men virker ikke som den strenge opdragertype. Jeg har besøgt domina Simone i Dark, hun var lige min stil og hun elskede også at blive slikket, men det er ved at være år og dag siden hun stoppede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 203 Skrevet 20. December, 2025 Anita er nok den mest empatiske Domina i byen. Hun behandler dig altid forsigtigt indtil du og hende har prøvet hinanden af. Men hun kan være hård hvis i er enige, hun ved der er fantastisk stor forskel på at være stang-liderlig og så reelt modtage en hård afstraffelse, mange fortryder når det gælder. Læs gerne mine anmeldelser, og på mandag 22/12 har hun afvigelse i kalenderen så jeg har en tidlig aftale. Her bliver jeg spændt op i hejseværket - helt udspændt - og så går hun i gang med 2 mellemlange hundepiske på een gang. Med den lange nylonsnert er jeg fuldstændig plettet som en leopard og stribet som en zebra. Hun slår med begge to så hårdt hun kan og det er som at blive ramt af kogende vand - igen og igen. Forrige gang måtte der 4 stykker køkkenrulle til at tørre blod. Bliver hun ved breder smerterne sig så meget at hele kroppen sitre og min mave spænder sig så meget sammen at simpelthen er ved at slippe min afføring. Jeg er færdig og forsøger at græde eller andet for at tækkes hende til at stoppe. Så får jeg en pustepause og så hejser hun mig ned på knæ. Derefter serie efter serie med super-hårde spark, ikke tjat, kun hårdt ! Så hvis I aftaler det og du er villig til at bryde dine egne grænser - så skal Anita nok føre dig over “på den anden side”. kh W ”Pjevs” hos Anita 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanky panky 5 Skrevet 20. December, 2025 Alt det tror jeg gerne hun er god til men det har bare ikke så meget med gammeldags opdragelse at gøre. Der bliver ingen ophængt og der bliver heller ikke brugt single tails 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 203 Skrevet 21. December, 2025 (edited) Du skal nok vende det på hovedet…. De fleste domina’er har nok mange flere forespørgsler på gammeldags opdragelse end sådan en tur jeg efterspørger… Sådan var det da med Anastasya som jeg brugte flittigt i nogle år fordi hun var fantastisk til at eksplodere så man kunne blive helt skræmt… Men jeg spørger lige Anita i morgen mandag, så får du hendes tal… Men måske du skal forespørger i en forening af pensionerede lærerinder… fra dengang korporlig afstraffelse var lovlig… de slår nok ikke så hårdt mere da de må være op mod 90. De trænger nok også til lidt kærlig tunge-leg. Men hvis du kendte Anita ville du vide at hendes ynglings-våben er spanskrøret - ikke en singletail - det er min drøm hun opfylder.. Og det er for mig det vigtigste: At min Domina kender mig, kender min drøm - og så opfylder den. Og DET gør Anita - hun er ekstrem erfaren, har hendes egne grænser helt ude i horisonten så hun knækker mig - det er min drøm. Men god jagt - jeg ville nok også tage toget til Odense og besøge Villabella.dk - de kan helt sikkert også lege den leg og så vidt jeg husker er sex også med på programmet hos mindst illona. Hun kan også sætte hår i en pony-tail som en “rigtig” lærerinde. kh W PS: Jeg har da også fra både Anastasya og Anita fået lidt sjove historier der får mine øjne til at være helt opspilede - og som giver mig den største respekt for de piger der giver sig ud i BDSM-universet… der skal udvises SÅ meget psykologisk forståelse og opfindsomhed, og man skal ikke være skræmt af lugt, sved og væsker. Når så man endda finder smukke, intelligente og humoristiske piger der kan det - ja så bliver man fast kunde. Det farlige er at man sjældent kan undvære det - så et alm kæresteforhold kommer til at mangle meget vigtige komponenter. Redigeret 21. December, 2025 af whipit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanky panky 5 Skrevet 21. December, 2025 Jeg har meget stor erfaring, men den ligger nogen år tilbage derfor forespørgslen. Det er fair nok at du er begejstret for Anita, men det bliver næsten for meget. Jeg har besøgt Ilona i Odense et par gange for år tilbage og hun kommer tæt på det jeg søger, Har haft masser af gode SM-oplevelser men sjældent indenfor det jeg har fundet ud af jeg er mest til nemlig gammeldags opdragelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 273 Skrevet 27. December, 2025 (edited) Hej @Hanky panky Jeg kan forstå, at du har prøvet flere Dominaer, og har stor erfaring – men endnu ikke fundet den rette til at være din strenge opdragerske? Når du søger den bedste opdragerinde, er det måske fordi du også har tanker om mere end en røvfuld (Over-The-Knee-spanking), skammekrog og spanskrørsafstraffelse? – Fra mig selv ved jeg, at der opstår skønne oplevelser, når man overgiver kontrollen til sin Domina, og lader Hende bestemme. – Det tør man med én, der har stor erfaring eller én man kender godt. Der findes gode søgemuligheder på AnnonceLight. Søger du på *gammeldags opdragelse* så dukker især ét navn op – Lady Cherie. – Hun er om nogen i stand til at levere gammeldags opdragelse efter de ædle principper om streng disciplin, lydighed, opdragelse og konsekvent afstraffelse. Her indgår typisk et rollespil, som kræver en lille indsats af dig. Det forventes, at du kan formulere, hvad du gerne vil opleve, evt. hvilken ulydig rolle du vil indtage – og hvor strengt du ønsker at blive opdraget og afstraffet. Du har evt. udvist manglende respekt, overtrådt nogle regler, eller haft uartige tanker? – og ved, at du nu skal straffes strengt for din uforskammede opførsel og ulydighed. Lady Cherie har mange års erfaring. Under hele seancen har Hun fuld fokus på dig og føling med, hvor streng Hendes opdragelse af dig kan gå. Næppe nogen kan gøre det bedre end Lady Cherie. Skal Hun være din strenge lærerinde, din onde stedmor eller tante eller noget helt andet? Må hun bruge strafferedskaber efter eget ønske? – eller skal det begrænses til hånd og spanskrør? – Har du bestemte ønsker til Lady Cheries påklædning? – Jo bedre du er i stand til at udtrykke dine ønsker – desto bedre vil oplevelsen blive for dig. – Lady Cheries opdragelse er tilpasset den enkelte – og derfor unik og vanedannende. https://annoncelight.dk/showad/445891 Venlig hilsen Heliot Redigeret 27. December, 2025 af Heliot rettet link 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanky panky 5 Skrevet 28. December, 2025 Har besøgt Lady Cherie for år tilbage. måske skulle man prøve igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg