Vixenida 1491 Skrevet torsdag klokken 21:54 (edited) Jeg har været fraværende grundet flere ting. Først det alvorlige : En sag der egentlig er afsluttet. Den har fyldt ekstra meget for mig den seneste tid, hvor jeg anmeldte en gæst til politiet da han gik langt over stregen. En hændelse som skete længere tid siden, og jeg er kommet over det. Han har fået sin dom så jeg er tilfreds. Jeg ønsker ikke at kommentere mere på dette, da jeg ser det som stort set lukket nu. En anden mand som oprettede MANGE forkellige profiler, begyndte i midt November i år at true mig med doxing / sextortion + voldstrusler, stalkede mig, filmede mig uden samtykke, hadfulde overtrædelser og chikane, og så henvendte han sig et utal af gange på trods af jeg havde frabedt det. Jeg snakkede med Digitalt Ansvar som sagde jeg bør anmelde ham, da der er tale om overtrædelser af flere paragraffer og at han ville stå til flere års fængsel. Han har endelig stoppet chikanerne og truslerne mod mig, så jeg lader det være og ser også dette som lukket. Ønsker ikke at kommentere på dette heller. Min anbefaling til kvinder som oplever mænd der chikanere dem ud over det sædvanlige: gem alt data I har fra beskeder som er af ulovlig karakter, så I kan anmelde og fremlægge alt materiale hvis noget nogensinde skulle eskalere (politiet har gode teknikkere til at spore selv komplekse VPNs). Og snak endelig med Digitalt Ansvar - de har mange hjælpsomme kontakter. Og nu det frække : Jeg stopper ikke med at nyde de seksuelle møder jeg fra tid til anden har - uanset. Og er spændt på nye setups i det nye år! Jeg er fornyeligt begyndt sommetider at “sissyficere” min kæreste inden møder, så han har make up, paryk og lingeri på. Han gemmer sig stadig på badeværelset imens jeg nyder at blive taget af andre. Det skaber en endnu stærkere rolle-fordeling, og min lyst til at være sammen med “rigtige” mænd er forstærket og virkelig fræk for os begge. Derudover begynder jeg endeligt at reveale mig selv mere online. Kommer til at filme mere fra slutningen af december og begynder at dele det med jer i sløvet af januar - måske som en weekend ting Daglig travlhed og nye settings : En anden grund til travlheden skyldes mit daglige arbejde som gennemgår organisatoriske ændringer. Jeg skal derfor det næste år til at arbejde hver måned 2 uger i Helsinki og 1 uge i Aarhus og 1 uge fri. Så på den måde vil jeg nok være mest tilgængelig den uge jeg har fri. Jeg glæder mig til at mødes med flere, og også være mere til stede online - og snart - vise mere af mig selv Redigeret torsdag klokken 22:45 af Vixenida 31 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leoparden25 11 Skrevet torsdag klokken 22:16 (edited) Sejt du har fået så ubehagelige sager afsluttet. AL chikane, fra mails/beskeder efter man har frabedt sig kontakt, til stalking (overvågning, kontaktforsøg på privatadresse osv) samt trusler af den ene eller den anden karakter skal altid overlades til politiet! Det er så trist at der er nogen ensomme /psykisk syge mænd derude som ikke får den hjælp de skal have eller på den ene eller den anden måde ikke har forstået “spillereglerne” i en gp/kunde relation. Knus til dig Redigeret torsdag klokken 22:41 af leoparden25 ændring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 44 Skrevet torsdag klokken 22:31 Jeg er rigtig ked af dine dårlige oplevelser, rigtig glad for at du fik det stoppet og skovlen under en af dem, og glad for at du virker til at være okay Og så syntes jeg det er ret meget meget værd, at du fortæller om det. Både for de andre købere og sælgere herinde! Og det lyder mega frækt! Jeg glæder mig til at følge med i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfrasøborg 29 Skrevet torsdag klokken 22:35 Lyder forfærdeligt, stærkt at du kan advare andre og håber de mænd får den straf de skal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 37 Skrevet fredag klokken 08:42 Utrolig ubehageligt for dig. jeg havde en kollega der optrådte fuldstændig ligesådan overfor en kvinde der havde afvist ham. Han havde mange træk tydende på han er narcissist. håber du er helt OK igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg