Vixenida 1600 Skrevet 18. December, 2025 (edited) Jeg har været fraværende grundet flere ting. Først det alvorlige : En sag der egentlig er afsluttet. Den har fyldt ekstra meget for mig den seneste tid, hvor jeg anmeldte en gæst til politiet da han gik langt over stregen. En hændelse som skete længere tid siden, og jeg er kommet over det. Han har fået sin dom så jeg er tilfreds. Jeg ønsker ikke at kommentere mere på dette, da jeg ser det som stort set lukket nu. En anden mand som oprettede MANGE forkellige profiler, begyndte i midt November i år at true mig med doxing / sextortion + voldstrusler, stalkede mig, filmede mig uden samtykke, hadfulde overtrædelser og chikane, og så henvendte han sig et utal af gange på trods af jeg havde frabedt det. Jeg snakkede med Digitalt Ansvar som sagde jeg bør anmelde ham, da der er tale om overtrædelser af flere paragraffer og at han ville stå til flere års fængsel. Han har endelig stoppet chikanerne og truslerne mod mig, så jeg lader det være og ser også dette som lukket. Ønsker ikke at kommentere på dette heller. Min anbefaling til kvinder som oplever mænd der chikanere dem ud over det sædvanlige: gem alt data I har fra beskeder som er af ulovlig karakter, så I kan anmelde og fremlægge alt materiale hvis noget nogensinde skulle eskalere (politiet har gode teknikkere til at spore selv komplekse VPNs). Og snak endelig med Digitalt Ansvar - de har mange hjælpsomme kontakter. Og nu det frække : Jeg stopper ikke med at nyde de seksuelle møder jeg fra tid til anden har - uanset. Og er spændt på nye setups i det nye år! Jeg er fornyeligt begyndt sommetider at “sissyficere” min kæreste inden møder, så han har make up, paryk og lingeri på. Han gemmer sig stadig på badeværelset imens jeg nyder at blive taget af andre. Det skaber en endnu stærkere rolle-fordeling, og min lyst til at være sammen med “rigtige” mænd er forstærket og virkelig fræk for os begge. Derudover begynder jeg endeligt at reveale mig selv mere online. Kommer til at filme mere fra slutningen af december og begynder at dele det med jer i sløvet af januar - måske som en weekend ting Daglig travlhed og nye settings : En anden grund til travlheden skyldes mit daglige arbejde som gennemgår organisatoriske ændringer. Jeg skal derfor det næste år til at arbejde hver måned 2 uger i Helsinki og 1 uge i Aarhus og 1 uge fri. Så på den måde vil jeg nok være mest tilgængelig den uge jeg har fri. Jeg glæder mig til at mødes med flere, og også være mere til stede online - og snart - vise mere af mig selv Redigeret 18. December, 2025 af Vixenida 40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leoparden25 18 Skrevet 18. December, 2025 (edited) Sejt du har fået så ubehagelige sager afsluttet. AL chikane, fra mails/beskeder efter man har frabedt sig kontakt, til stalking (overvågning, kontaktforsøg på privatadresse osv) samt trusler af den ene eller den anden karakter skal altid overlades til politiet! Det er så trist at der er nogen ensomme /psykisk syge mænd derude som ikke får den hjælp de skal have eller på den ene eller den anden måde ikke har forstået “spillereglerne” i en gp/kunde relation. Knus til dig Redigeret 18. December, 2025 af leoparden25 ændring 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
banan 44 Skrevet 18. December, 2025 Jeg er rigtig ked af dine dårlige oplevelser, rigtig glad for at du fik det stoppet og skovlen under en af dem, og glad for at du virker til at være okay Og så syntes jeg det er ret meget meget værd, at du fortæller om det. Både for de andre købere og sælgere herinde! Og det lyder mega frækt! Jeg glæder mig til at følge med i det nye år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfrasøborg 31 Skrevet 18. December, 2025 Lyder forfærdeligt, stærkt at du kan advare andre og håber de mænd får den straf de skal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 47 Skrevet 19. December, 2025 Utrolig ubehageligt for dig. jeg havde en kollega der optrådte fuldstændig ligesådan overfor en kvinde der havde afvist ham. Han havde mange træk tydende på han er narcissist. håber du er helt OK igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1891 Skrevet 23. December, 2025 Flot skriv, og sender dig bare god energi herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 31 Skrevet 23. December, 2025 Det er nogle virkelig voldsomme ting, du har været udsat for. Jeg håber du kan bevare troen på, at der også er søde mænd her i verden. Glædelig jul og godt nytår til dig og din kæreste! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Froggy 1 Skrevet 25. December, 2025 Wow vilde oplevelser desværre af den dårlige slags. Ellers fedt for os der elsker dine frække intense og uartige set-ups så godt de uheldige episoder ikke har afskrækket dig. “Ses” i det nye! Froggy/optimisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 120 Skrevet 27. December, 2025 @Vixenida dejligt du er åben og godt du har ben i næsen. Det tror jeg jeg har nævnt for dig tidligere ;0). Fantastisk at den slags latterlige mænd ikke har fået dig ned med nakken og afskkækket dig. Jeg væmmes og har kun afsky til overs for dem som kalder sig mænd og som på ingen måde fortjener denne tittel. Jeg vil glæde mig til at møde dig og din Siccyficerede mand og har på fornemmelsen at der er noget at glæde sig til ;0). Godt Nytår til jer begge og take care of each other’s kram fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 84 Skrevet 27. December, 2025 Afhængig af hvor man bevæger sig hen, møder man forskellige sider af livet. Der hvor du befinder dig, er der særlig høj risiko for at møde ubehageligheder, men den risiko er du bekendt med. Du forsøger nok at undgå de negative sider, men djævlen kan være forklædt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1600 Skrevet 27. December, 2025 Tak! Uanset hvad vil jeg ikke indordne mig folks chikaner. Eneste effekt er at jeg går til myndighederne, så jeg er den forkerte at “jage” så at sige. Men men men, har allerede gang i noget frækt og skal nok dele med jer snart 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 473 Skrevet 27. December, 2025 Vixenida skrev, for 13 minutter siden: Tak! Uanset hvad vil jeg ikke indordne mig folks chikaner. Eneste effekt er at jeg går til myndighederne, så jeg er den forkerte at “jage” så at sige. Virkelig stærkt, at du melder det til myndighederne. Jeg kunne godt tro, at mange andre ikke gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 27. December, 2025 (edited) Antager det er sagen der er omtalt her, men måske tager jeg fejl men det interessante for mig er ikke sagen. Der er nogle forvirrende punkter i Vixenidas beskrivelse. Citat En anden mand som oprettede MANGE forkellige profiler, begyndte i midt November i år at true mig med doxing / sextortion + voldstrusler, stalkede mig, filmede mig uden samtykke Jeg er forvirret. forskellige profiler - hvor? doxing - Du gør det jo nemt for dem du arbejder med at identificere dig når du " Jeg skal derfor det næste år til at arbejde hver måned 2 uger i Helsinki og 1 uge i Aarhus og 1 uge fri". Der er nok ikke mange med det arbejdsmønster i Jylland og i en passende alder nok kun Vixenida. Så dit "doxing" gør du jo selv. Er setup ikke at kæresten er i et andet rum og kigger på eller hører hvad der sker og er klar til at gribbe ind? Eksisterer den kæreste? Alt i alt synes jeg der er så mange løse ender at jeg ganske enkelt ikke kan tro på historien. Men en god omgang marketing for husarerne er det jo..... og de reagerer som forventet med klap i de små hænder. Til de ikke internet seje: Doxing henviser til docs - altså trussel med at offentliggøre dokumenter om en person. Redigeret 27. December, 2025 af aksel14 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 32 Skrevet 27. December, 2025 @aksel14 du har simpelthen virkelig svært ved at tro på at der findes mænd som kan finde på den slags? For hvis du har det, så er du godt nok naiv. Der er mange gp’er som har oplevet en eller anden form for chikane og stalking, og det er desværre ret normalt for de helt populære piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 99 Skrevet 27. December, 2025 @aksel14 Jeg tror ikke den sag du linker til har noget med Vixenida at gøre, ikke fordi jeg ved noget, men mener ikke hendes setups har noget med at manden skal have maske på, så tror du tager fejl i den konklusion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 27. December, 2025 aksel14 skrev, for 2 timer siden: forskellige profiler - hvor? spørger en få minutter gammel profil... Det kunne jo være sådan nogle profiler? Altså lige her på EG 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 28. December, 2025 Realist skrev, for 16 timer siden: mener ikke hendes setups har noget med at manden skal have maske på, Det var kvinden i den sag, der havde maske på (maske for øjnene ...) Ellers havde hun nok opdaget ved første møde, at han ikke lignede billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 28. December, 2025 Der er skrevet en del vrøvl om det med den maske, men det giver vel kun mening, hvis det var en forn for "blindfold", kvinden havde på. Altså, så hun ikke kunne se ud gennem masken. Det kan være ret lækkert, fordi der så bliver øget fokus på berøring og ikke-visuel kommunikation... Spændende, men lidt risky med ukendt partner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aksel14 12 Skrevet 28. December, 2025 køb dansk skrev, for 23 timer siden: spørger en få minutter gammel profil... Det kunne jo være sådan nogle profiler? Altså lige her på EG Hvad relevans har det når det kunne være alle andre hjemmesider? - feks. Facebook, instagra, snap, eller hvad vixenida ellers bruger Medaltrespekt skrev, den 27.12.2025 at 22:10: @aksel14 du har simpelthen virkelig svært ved at tro på at der findes mænd som kan finde på den slags? For hvis du har det, så er du godt nok naiv. Der er mange gp’er som har oplevet en eller anden form for chikane og stalking, og det er desværre ret normalt for de helt populære piger. Det har intet med mine observationer at gøre. Jeg er bare forvirret og skriver intet om troværdigheden af historierne - for det ved jeg intet om. Jeg spørger bare og undres bare lidt. Også over brugen af begreber/ord som doxing, sissyficere, reveale... men fred med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnotherPlaymate 1 Skrevet 18. Januar @Vixenida spændende med alt det nye. Tænker jeg der er mange der venter spændt på at se, inklusiv mig selv Og håber da heller ikke at du helt er blevet skræmt væk fra dansk og Aarhus efter den trælse oplevelse God søndag herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1991´er 0 Skrevet 23. Januar Vixenida skrev, den 18.12.2025 at 22:54: Jeg har været fraværende grundet flere ting. Først det alvorlige : En sag der egentlig er afsluttet. Den har fyldt ekstra meget for mig den seneste tid, hvor jeg anmeldte en gæst til politiet da han gik langt over stregen. En hændelse som skete længere tid siden, og jeg er kommet over det. Han har fået sin dom så jeg er tilfreds. Jeg ønsker ikke at kommentere mere på dette, da jeg ser det som stort set lukket nu. En anden mand som oprettede MANGE forkellige profiler, begyndte i midt November i år at true mig med doxing / sextortion + voldstrusler, stalkede mig, filmede mig uden samtykke, hadfulde overtrædelser og chikane, og så henvendte han sig et utal af gange på trods af jeg havde frabedt det. Jeg snakkede med Digitalt Ansvar som sagde jeg bør anmelde ham, da der er tale om overtrædelser af flere paragraffer og at han ville stå til flere års fængsel. Han har endelig stoppet chikanerne og truslerne mod mig, så jeg lader det være og ser også dette som lukket. Ønsker ikke at kommentere på dette heller. Min anbefaling til kvinder som oplever mænd der chikanere dem ud over det sædvanlige: gem alt data I har fra beskeder som er af ulovlig karakter, så I kan anmelde og fremlægge alt materiale hvis noget nogensinde skulle eskalere (politiet har gode teknikkere til at spore selv komplekse VPNs). Og snak endelig med Digitalt Ansvar - de har mange hjælpsomme kontakter. Og nu det frække : Jeg stopper ikke med at nyde de seksuelle møder jeg fra tid til anden har - uanset. Og er spændt på nye setups i det nye år! Jeg er fornyeligt begyndt sommetider at “sissyficere” min kæreste inden møder, så han har make up, paryk og lingeri på. Han gemmer sig stadig på badeværelset imens jeg nyder at blive taget af andre. Det skaber en endnu stærkere rolle-fordeling, og min lyst til at være sammen med “rigtige” mænd er forstærket og virkelig fræk for os begge. Derudover begynder jeg endeligt at reveale mig selv mere online. Kommer til at filme mere fra slutningen af december og begynder at dele det med jer i sløvet af januar - måske som en weekend ting Daglig travlhed og nye settings : En anden grund til travlheden skyldes mit daglige arbejde som gennemgår organisatoriske ændringer. Jeg skal derfor det næste år til at arbejde hver måned 2 uger i Helsinki og 1 uge i Aarhus og 1 uge fri. Så på den måde vil jeg nok være mest tilgængelig den uge jeg har fri. Jeg glæder mig til at mødes med flere, og også være mere til stede online - og snart - vise mere af mig selv Hvor er det trist at den idiot ikke kan opføre sig ordentligt, jeg håber du kommer ovenpå igen og han får sin straf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2754 Skrevet 23. Januar Tjek lige dette ud, @1991´er 1991´er skrev, for 12 timer siden: ...jeg håber du kommer ovenpå igen og... 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg