Hop til indhold

Shower together

Featured Replies

Skrevet

Det er dejligt og jeg kan ikke forestille mig en mere behagelig måde for en GP at tjene penge på. Derfor forstår jeg egentlig ikke at det ofte koster 100 kr som ekstra. Altså 5-10 minutters hygge under bruseren med sæbe og og hygge er da bare dejlig. Hvis tiden en en del af den samlede tid, synes jeg det må være en ret let måde at tjene pengene på.

Jer erkender at pigerne sætter priserne og betaler, men jeg forstår det ikke:o

Skrevet

Mit bud er fordi de skal lægge make up om. Evt. sætte hår igen. Hvilket jo tager tid efter du er gået. Hvor de ku have haft en anden gæst. 

selvom man ikke har hovedet under vand ødelægger dampende make up og frisure.

f.eks. Glatter jeg oftes hår når jeg har en aftale. En tur i badet vil få mit hår til at krølle selvom det ikke bliver rigtig vådt. At glatte hår tager 15-20 min ca. Fordi det også skal føntørres 

skal man så også lægge make up, bliver det hurtigt lang tid der skal bruges. 

det er mit bud, ellers kan jeg heller ikke se logikken i det. 

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

sjovt. hende jeg besøger til tider har intet imod det som sådan. vist mere fordi to personer i hendes bad fylder og der altid vil være en der ikke er under vandet:-)
ikke noget hun tager extra for. hvad jeg ved af. ikke at jeg har betalt for det. 
Men ja, det er da rart og noget jeg godt vil prøve igen. 

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 40 minutter siden:

Mit bud er fordi de skal lægge make up om. 

Jammen selvfølgelig. Tak for at oplyse. Du har jo fuldstændig ret. Det havde jeg slet ikke tænk på. Tænker kun på søde damer i badet og hvor hyggeligt det er:o, men det er jo klart at det koster tid:)

Skrevet

Jeg ønsker altid shower together og hvis ikke det tilbydes, finder jeg en anden…

I øvrigt behøver hverken ansigt med makeup eller hår, at blive vådt…jeg er enig med @Slowman - det er en dejlig måde at starte på og imo er det nemme penge/nem tid for pigen…

Skrevet
dhnmdst skrev, for 8 timer siden:

Jeg ønsker altid shower together og hvis ikke det tilbydes, finder jeg en anden…

I øvrigt behøver hverken ansigt med makeup eller hår, at blive vådt…jeg er enig med @Slowman - det er en dejlig måde at starte på og imo er det nemme penge/nem tid for pigen…

Som jeg skrev ødelægger dampende/fugten stadig make-up’en/håret, så man behøver ikke blive våd i ansigtet før det gør skade.

personligt ville jeg ikke tage ekstra for det, men jeg bruger også minimalt make up og sidder heller ikke på vagt 6 timer med mange kunder der skal passes ind i kalenderen. Forestiller mig det hovedsageligt er dem der tager ekstra for det. Ellers kan jeg ikke se logikken i den ekstra betaling. 

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Pt. tilbyder jeg det slet ikke, pga badeværelset størrelse. Men da jeg gjorde var det ikke extra betaling. For mig lyder det lidt “skræmmende” hvis det skulle være pga af make up, hår etc. det signalerer jo de så ikke som standard tager bad mellem kunderne og ikke har indregnet det i deres planlægning og standard priser. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 27 minutter siden:

Pt. tilbyder jeg det slet ikke, pga badeværelset størrelse. Men da jeg gjorde var det ikke extra betaling. For mig lyder det lidt “skræmmende” hvis det skulle være pga af make up, hår etc. det signalerer jo de så ikke som standard tager bad mellem kunderne og ikke har indregnet det i deres planlægning og standard priser. 

Der er forskel på at tage et hurtigt bad alene og bade sammen. Meget nemmere at undgå vand/damp alene tænker jeg. De fleste vasker sig jo nok bare mellem benene ig hvor det er nødvendigt. Tvivler på de tager fuldt bad og lægger make-up mm. Om mellem hver gæst. Nogle gange sidder gæsten jo og venter på den anden gæst bliver færdig. Der kan hun ikke bruge en halv time på bad mm. 
tæbker at det er vilkårene når man besøger dem på bordel osv

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Any ways, jeg gætter bare. Kan jo også være det bare er grådighed.. 

Skrevet

Ved mig er det på nogen ,,behandlinger,, inkluderet i prisen.. 

Jeg elsker at være i beudsern og varme mig men også ham lidt op . 

• 3 months later...
Skrevet
Pink Peach skrev, den 19.12.2025 at 07:34:

personligt ville jeg ikke tage ekstra for det

Det må jeg huske til næste gang😁

Skrevet

Jeg elsker at tage badet sammen med mine clients, så jeg kan få lov til at vaske dem godt og rene efter en hård omgang sex :) Jeg tager ikke ekstra for det, men de gav mig bare ekstra penge for mine kærlige hænder :)

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
Mook skrev, den 20.4.2026 at 17:45:

Jeg elsker at tage badet sammen med mine clients, så jeg kan få lov til at vaske dem godt og rene efter en hård omgang sex :) Jeg tager ikke ekstra for det, men de gav mig bare ekstra penge for mine kærlige hænder :)

Jeg elsker at bade sammen før sex. Efter sex kan jeg ikke rigtig bestemme mig til om jeg hellere vil lade oplevelsen sidde lidt længere, naturligvis også afhængig af hvad vi har hygget os med.

Men jeg har faktisk den oplevelse at flere efterhånden tilbyder det uden ekstra betaling - inden for tiden, naturligvis

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Jeg elsker at bade sammen før sex.

Det kan jeg godt forstå )

Men det er sjældent jeg tager et bad med en gæst før sex, fordi det jeg oplevede var noget særligt ved en fejl, hvor vi aldrig kom til sengen)

Redigeret af Mook

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.