Slowman 1557 Skrevet 18. December, 2025 Det er dejligt og jeg kan ikke forestille mig en mere behagelig måde for en GP at tjene penge på. Derfor forstår jeg egentlig ikke at det ofte koster 100 kr som ekstra. Altså 5-10 minutters hygge under bruseren med sæbe og og hygge er da bare dejlig. Hvis tiden en en del af den samlede tid, synes jeg det må være en ret let måde at tjene pengene på. Jer erkender at pigerne sætter priserne og betaler, men jeg forstår det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 18. December, 2025 (edited) Mit bud er fordi de skal lægge make up om. Evt. sætte hår igen. Hvilket jo tager tid efter du er gået. Hvor de ku have haft en anden gæst. selvom man ikke har hovedet under vand ødelægger dampende make up og frisure. f.eks. Glatter jeg oftes hår når jeg har en aftale. En tur i badet vil få mit hår til at krølle selvom det ikke bliver rigtig vådt. At glatte hår tager 15-20 min ca. Fordi det også skal føntørres skal man så også lægge make up, bliver det hurtigt lang tid der skal bruges. det er mit bud, ellers kan jeg heller ikke se logikken i det. Redigeret 18. December, 2025 af Pink Peach 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max_nysgerrig 55 Skrevet 18. December, 2025 sjovt. hende jeg besøger til tider har intet imod det som sådan. vist mere fordi to personer i hendes bad fylder og der altid vil være en der ikke er under vandet:-) ikke noget hun tager extra for. hvad jeg ved af. ikke at jeg har betalt for det. Men ja, det er da rart og noget jeg godt vil prøve igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 18. December, 2025 Pink Peach skrev, for 40 minutter siden: Mit bud er fordi de skal lægge make up om. Jammen selvfølgelig. Tak for at oplyse. Du har jo fuldstændig ret. Det havde jeg slet ikke tænk på. Tænker kun på søde damer i badet og hvor hyggeligt det er, men det er jo klart at det koster tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2605 Skrevet 18. December, 2025 Jeg ønsker altid shower together og hvis ikke det tilbydes, finder jeg en anden… I øvrigt behøver hverken ansigt med makeup eller hår, at blive vådt…jeg er enig med @Slowman - det er en dejlig måde at starte på og imo er det nemme penge/nem tid for pigen… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 19. December, 2025 (edited) dhnmdst skrev, for 8 timer siden: Jeg ønsker altid shower together og hvis ikke det tilbydes, finder jeg en anden… I øvrigt behøver hverken ansigt med makeup eller hår, at blive vådt…jeg er enig med @Slowman - det er en dejlig måde at starte på og imo er det nemme penge/nem tid for pigen… Som jeg skrev ødelægger dampende/fugten stadig make-up’en/håret, så man behøver ikke blive våd i ansigtet før det gør skade. personligt ville jeg ikke tage ekstra for det, men jeg bruger også minimalt make up og sidder heller ikke på vagt 6 timer med mange kunder der skal passes ind i kalenderen. Forestiller mig det hovedsageligt er dem der tager ekstra for det. Ellers kan jeg ikke se logikken i den ekstra betaling. Redigeret 19. December, 2025 af Pink Peach 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 19. December, 2025 Pt. tilbyder jeg det slet ikke, pga badeværelset størrelse. Men da jeg gjorde var det ikke extra betaling. For mig lyder det lidt “skræmmende” hvis det skulle være pga af make up, hår etc. det signalerer jo de så ikke som standard tager bad mellem kunderne og ikke har indregnet det i deres planlægning og standard priser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 19. December, 2025 (edited) SweettieDK skrev, for 27 minutter siden: Pt. tilbyder jeg det slet ikke, pga badeværelset størrelse. Men da jeg gjorde var det ikke extra betaling. For mig lyder det lidt “skræmmende” hvis det skulle være pga af make up, hår etc. det signalerer jo de så ikke som standard tager bad mellem kunderne og ikke har indregnet det i deres planlægning og standard priser. Der er forskel på at tage et hurtigt bad alene og bade sammen. Meget nemmere at undgå vand/damp alene tænker jeg. De fleste vasker sig jo nok bare mellem benene ig hvor det er nødvendigt. Tvivler på de tager fuldt bad og lægger make-up mm. Om mellem hver gæst. Nogle gange sidder gæsten jo og venter på den anden gæst bliver færdig. Der kan hun ikke bruge en halv time på bad mm. tæbker at det er vilkårene når man besøger dem på bordel osv Redigeret 19. December, 2025 af Pink Peach 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 19. December, 2025 Any ways, jeg gætter bare. Kan jo også være det bare er grådighed.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 134 Skrevet 26. December, 2025 Der kan være mange grunde og forskellige aspekter i det og jeg tænker at det er meget individuelt fra kvinde til kvinde personligt kan jeg fortælle at det er inkluderet i den tid som man booker hos mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 242 Skrevet 31. December, 2025 Ved mig er det på nogen ,,behandlinger,, inkluderet i prisen.. Jeg elsker at være i beudsern og varme mig men også ham lidt op . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg