Fedtsylen 22 Skrevet 18. December, 2025 (edited) https://annoncelight.dk/showad/444142 alt hvsd der står i den annonce er løgn fra ende til anden. Han har aldrig masseret et menneske før - og den massage hun giver er under lavmålet. Jeg måtte nærmest ikke røre hende. Havde bestilt 45 min med COF til 1300. Efter 20 min valgte jeg bare at få det hele overstået med COF. Det skulle kun være lidt på kinden. Heldigvis fik hun lidt i øjet. jeg er rystet over så lidt fokus på at levere bare noget der er gennemsnitligt…jeg håber ikke andre vælger at lægge deres penge hos hende. Snyd og bedrag hun var sur og tvær og vrangvillig og kan ikke et kvæk på engelsk. Gudskelov er det at tage imod penge et internationalt sprog og det var hun god til Redigeret 18. December, 2025 af Fedtsylen 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9567 Skrevet 18. December, 2025 Fedtsylen skrev, for 4 timer siden: .....Efter 20 min valgte jeg bare at få det hele overstået med COF. Det skulle kun være lidt på kinden. Heldigvis fik hun lidt i øjet. Sæd er meget ubehageligt at få sæd i øjet. Det er muligt at du ikke fik det ønskede udbytte at dit besøg, men derfor kan man godt både skrive indlæg i anstændig tone, og i det hele taget opføre sig ordenligt har når man er blevet inviteret ind i pigens seksuelle univers. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1560 Skrevet 18. December, 2025 (edited) Fedtsylen skrev, for 5 timer siden: Heldigvis fik hun lidt i øjet Sagde du virkelig det? Redigeret 18. December, 2025 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 32 Skrevet 18. December, 2025 Du virker som en knap så rar type. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg