Hop til indhold
Fedtsylen

Min værste oplevelse ever - brasilianske Carol tager røven på dig

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/444142

alt hvsd der står i den annonce er løgn fra ende til anden. Han har aldrig masseret et menneske før - og den massage hun giver er under lavmålet. 

Jeg måtte nærmest ikke røre hende. Havde bestilt 45 min med COF til 1300. Efter 20 min valgte jeg bare at få det hele overstået med COF. Det skulle kun være lidt på kinden. Heldigvis fik hun lidt i øjet. 

jeg er rystet over så lidt fokus på at levere bare noget der er gennemsnitligt…jeg håber ikke andre vælger at lægge deres penge hos hende. Snyd og bedrag 

hun var sur og tvær og vrangvillig og kan ikke et kvæk på engelsk. Gudskelov er det at tage imod penge et internationalt sprog og det var hun god til

Redigeret af Fedtsylen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtsylen skrev, for 4 timer siden:

.....Efter 20 min valgte jeg bare at få det hele overstået med COF. Det skulle kun være lidt på kinden. Heldigvis fik hun lidt i øjet. 

Sæd er meget ubehageligt at få sæd i øjet.  Det er muligt at du ikke fik det ønskede udbytte at dit besøg, men derfor kan man godt både skrive indlæg i anstændig tone,  og i det hele taget opføre sig ordenligt har når man er blevet inviteret ind i pigens seksuelle univers.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtsylen skrev, for 5 timer siden:

Heldigvis fik hun lidt i øjet

Sagde du virkelig det?

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...