Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg været her inde længe og læst med når alle os mænd har været ude og more os.

nu må jeg giv lidt igen.
Jeg var inde ved gib for første gang. Har længe haft hende på min liste over de kvinder man bare skal prøve. Efter lidt problemer med at finde den rigtige bagdør, lykkes det mig at stå ansigt til ansigt med Gib. Flot kvinde synes jeg.

kan kun sige  “ Kvinden er jo en sex monster”. Lige meget hvad jeg sendte efter hende af forskellige stillinger og positioner fik man bare lov til at gøre lige som jeg havde lyst til. Hun ligger ikke skjul på at hun kan lide der er fart på og helst hårdt. Jo mere dirty, dets bedre. Fuldstændig fantastisk kvinde. Hun bliver et hit at genbesøge. Men man skal jo prøve lidt af hvert.
Jeg kan bekræft at Naja var der også. Fik lige hilst på hende, og fik gramset lidt på hende imens gib ihærdig lege med mit lem imens.

Gib mente helt sikker næste gang jeg kom skulle de begge kneppes. Puha da!!

Drenge/mænd I skal være god ved hende, der er ikke mange af hendes slags.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
The jyde skrev, for 13 minutter siden:

Nu har jeg været her inde længe og læst med når alle os mænd har været ude og more os.

nu må jeg giv lidt igen.
Jeg var inde ved gib for første gang. Har længe haft hende på min liste over de kvinder man bare skal prøve. Efter lidt problemer med at finde den rigtige bagdør, lykkes det mig at stå ansigt til ansigt med Gib. Flot kvinde synes jeg.

kan kun sige  “ Kvinden er jo en sex monster”. Lige meget hvad jeg sendte efter hende af forskellige stillinger og positioner fik man bare lov til at gøre lige som jeg havde lyst til. Hun ligger ikke skjul på at hun kan lide der er fart på og helst hårdt. Jo mere dirty, dets bedre. Fuldstændig fantastisk kvinde. Hun bliver et hit at genbesøge. Men man skal jo prøve lidt af hvert.
Jeg kan bekræft at Naja var der også. Fik lige hilst på hende, og fik gramset lidt på hende imens gib ihærdig lege med mit lem imens.

Og hvor finder man Gip?

Del dette indlæg

Link til indlæg
bbeenn skrev, for 10 minutter siden:

Og hvor finder man Gip?

Det gør du hos PP thaimassage i Aarhus, du finder ingen billeder, men også største anbefaling herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The jyde skrev, for 3 timer siden:

nu må jeg giv lidt igen.

Nu har jeg læst meget om Gib og er svært nysgerrig 

Men kunne godt tænke mig at vide lidt om hvordan GIb ser ud? Og hvilken alder du vil skyde hende til at være?

Det er jo ikke meget hun ellers ligger ud af sig selv men kan jo læse at hun jo ligger højt i Aarhus alligevel så kendt og velbesøgt er hun jo alligevel 

Og hvad med den nye Naja? 

Det har kun været Gib længe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gib synes jeg ik ligner en klassisk thai hvis man skal sige på den måde.

jeg var også sådan, hva mon jeg går ind til udover jeg var drevet af alle de gode anmeldelser. Men synes hun har et frækt ansigt, der siger tag mig.

Omkring de 40 år, ca 160, alm af bygning. God rund røv (ser godt ud i cowboy reverse). Og klaske i. Et par gode silikone bryster der  passer godt til hende. 

naja derimod synes minder om en klassisk thai. Sød pige, tror der var lidt mere fylde på hende. Naturlig bryster virkede det til da jeg havde fat i dem, ok str.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The jyde skrev, for 1 time siden:

Gib synes jeg ik ligner en klassisk thai hvis man skal sige på den måde.

jeg var også sådan, hva mon jeg går ind til udover jeg var drevet af alle de gode anmeldelser. Men synes hun har et frækt ansigt, der siger tag mig.

Omkring de 40 år, ca 160, alm af bygning. God rund røv (ser godt ud i cowboy reverse). Og klaske i. Et par gode silikone bryster der  passer godt til hende. 

naja derimod synes minder om en klassisk thai. Sød pige, tror der var lidt mere fylde på hende. Naturlig bryster virkede det til da jeg havde fat i dem, ok str.

Hvad med Naja hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Jeg står og vil prøve første tur hos en Thai massør og vil gerne finde de bedste bud i Aarhus så det er lige om det er PP man skal satse på eller om der findes andre gode bud

Del dette indlæg

Link til indlæg
The jyde skrev, den 21.12.2025 at 10:19:

Det er typisk Århus priser. 1500 kroner for 1 time

Ja det er sindssyge priser det er blevet. 1500 sorte penge lige i lommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg kan berette at det er stadig alle pengene værd, hold nu op jeg fik den helt store omgang, man går ikke forkert i byen hvis man besøger Gib og Nina.

Det får sku en gammel mand til at føle sig ung igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere besøgt Mint og Thong på adressen men nu skulle den berømte Gib besøges. Og hold nu op en omgang. Jeg ankom til tiden - men hun var lige ved at afslutte i et anden lokale. Så i bad med hende og et kvarter “for sent” var hun klar “you can do anything” og således gik vi i gang. Det var dyrisk, slik støn, smæk, en finger og så en tunge i røven på hende. Fint med kys og perfekt med støn. På med gummi og så kneppede vi i et tempo jeg sjældent har (var helt stolt) - det var fuld gas. Bagfra - missionær indtil hun kom - meget vådt - derefter fik hun klatten i ansigtet. Der blev ringet på døren 4-5 gange undervejs men hun holdt fokus. 
Ud med hende for lige at vaske ansigtet. Så massage og hold kæft en massage - den var super. Så snart der var liv i banditten gik vi til runde to der var lige så fræk som runde 1. Hun drillede - im doktor Gib og lå rigtig og vred sig nøgen på sengen da jeg kom ud fra badet. Hold kæft en kvinde. Det er ikke sidste gang jeg booket en time med hende. Wauv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 5 timer siden:

Jeg har tidligere besøgt Mint og Thong på adressen men nu skulle den berømte Gib besøges. Og hold nu op en omgang. Jeg ankom til tiden - men hun var lige ved at afslutte i et anden lokale. Så i bad med hende og et kvarter “for sent” var hun klar “you can do anything” og således gik vi i gang. Det var dyrisk, slik støn, smæk, en finger og så en tunge i røven på hende. Fint med kys og perfekt med støn. På med gummi og så kneppede vi i et tempo jeg sjældent har (var helt stolt) - det var fuld gas. Bagfra - missionær indtil hun kom - meget vådt - derefter fik hun klatten i ansigtet. Der blev ringet på døren 4-5 gange undervejs men hun holdt fokus. 
Ud med hende for lige at vaske ansigtet. Så massage og hold kæft en massage - den var super. Så snart der var liv i banditten gik vi til runde to der var lige så fræk som runde 1. Hun drillede - im doktor Gib og lå rigtig og vred sig nøgen på sengen da jeg kom ud fra badet. Hold kæft en kvinde. Det er ikke sidste gang jeg booket en time med hende. Wauv 

Hvad blev der afholdt Thong?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...