Mathias9k 2 Skrevet i går klokken 22:32 (edited) https://annoncelight.dk/showad/445116 Tænkte lige der skulle ske lidt på sådan en kedelig onsdag aften så tog et besøg forbi Kamilla. En sidegade til reberbanegade hvor man skal ind af en baggårdsdør, egentlig meget diskret. Der står i annoncen hun er 25, men hun er nok nærmere start 30'erne. Sødt Latina ansigt, sødt smil og meget venlig og imødekommende. Blev mødt af en meget glad og smilende pige i en sexet morgenkåbe. Der står i annoncen hun er 156cm men hun er nok nærmere 170cm. Krop: pænere end billederne. virkelig fast og veltrænet, ikke et gram fedt der sidder forkert. Pæn fra top til tå og dejlig blød hud. Faste gode silibabser. Dejlig fast stor røv. Meget stram fisse. Dufter godt. Sexen: virkelig sindssyg god til at sutte pik. Spyt, lyde, øjenkontakt. Virkelig godt. Fik et godt handjob og footjob også til at starte med. Hun ridder godt og er villig til alle stillinger hvis ellers man lige kan få kommunikeret det ud til hende. Hun giver sig god tid og fik nok hvertfald 35-40 min selvom jeg kun havde betalt for 30 min Kommunikationen var nok det eneste der haltede. Hun forstår stort set ikke et kvæk engelsk. Lidt synd, men jeg fik da alle stillinger jeg ville have, måtte bare "rykke" lidt rundt med hende, selv om hun er ret stærk og muskuløs og det til tider faktisk kunne være lidt svært Alt i alt 7/10 Redigeret i går klokken 22:35 af Mathias9k 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg