Hmokay 4 Skrevet 16. December, 2025 (edited) Jeg har besøgt denne pige i sidste uge: https://annoncelight.dk/profile/Sweet+Bonnie Har ikke før lavet anmeldelser da oplevelserne varierede, men ikke var decideret dårlige. Denne her vil jeg bare advare andre imod. Elsker store bryster, så ville besøge hende. Det var nemt at lave aftale og hun virkede imødekommende. Tiden blev rykket lidt, men ikke meget. Nå men stedet var et privat hus (under ombygning måske). Det var mega rodet. Hun virkede ældre og en smule tykkere end på billederne. Men skulle lege med de bryster. Vi havde skrevet lidt om massage til hende og til mig, så hun smed hurtigt tøjet og lagde sig nøgen på sengen. En enkeltmandsseng med noget plus-betræk. Det slog mig straks at det lugtede lidt af lort. Ved ikke om det kom fra hendes røv eller betrækket, men det lugtede. Jeg var liderlig, så tænkte jeg lige skulle gennemføre og hjem. Bad hende om at massere mig nu og så begyndte hun at brokke sig. Fair nok, ikke det hun er bestilt til, men mere for at komme i stemning. Brysterne må man næsten ikke røre ved. Jeg kæler forsigtigt for dem og bliver instrueret i at holde dem som et par sarte porcelænskåle. Og ingen berøring på brystvorterne. Hun spørger om hun må putte kondom på inden bj, selvom aftalen var uden. Vil slet ikke insistere på uden, hvis hun synes pikken er klam af en eller årsag. Den var nyvasket og har ikke fået klager før. Hun giver et sløjt bj og spørger så om vi ikke skal knalde. Jeg siger at vi har en hel time, så ingen hast. Nu fortsætter den sløje massage hvor hun trykker på en og sætter sig ovenpå en. Kan kun tænke at jeg nok kommer til at lugte af lort nu. Føler mig klam. Ser på uret at der er gået 30 minutter siden jeg bankede på og foreslår vi afslutter og at jeg betaler for en halv time i stedet. Hun virker uforstående, men indvilger. Aftalen var 1 time og 1500 kr. Hun prøver at spørge til hvorfor jeg vil slutte tidligt og jeg får nok sagt lidt udiplomatisk at hun lugtede af lort i bagdelen. Jeg siger at jeg har været i bad og måske skulle hun have gjort det samme. Hun brokker sig over at jeg ikke var det bedste selskab og det kan jeg kun give hende ret i. Synes virkelig der var dårlig kemi. Har ikke oplevet lignende. Da jeg får mine penge tilbage, siger hun at jeg faktisk havde givet hende 100kr for lidt. Kan jeg slet ikke forstå, men kan ikke udelukke det 100%. Nu vil jeg bare ud. Tager mit tøj på og spørger om at vaske hænder, da jeg har creme på der er brugt under hendes massage. Får sagt farvel på vej ud af døren og ind i bilen. Da jeg kommer hjem skynder jeg mig i bad og kan konstatere at mit tøj nu også lugter af lort. Så måske var det ikke hende selv, men det vidner ikke særligt godt om hygiejnen. Specielt et plys-betræk på sengen virker klamt ved nærmere eftertanke. Kommer der ikke igen. Redigeret 16. December, 2025 af Hmokay Flyttet en komma og rettet stavefejl. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 16. December, 2025 Tak for din indsats. Hun ser godt ud, men jeg hopper videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9567 Skrevet 16. December, 2025 tja..... måske der forinden var blevet leget lidt voldsomme anale lege, og tiden før næste gæste var for kort til vask og fjernelse af lugt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5525 Skrevet 16. December, 2025 Tak for anmeldelsen, @Hmokay. Fint med detaljerne. Og pænt af pigen at gå med til at korte ned til en halv time med tilsvarende nedslag i prisen. Den går langt fra hver gang. Lortelugt eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3043 Skrevet 17. December, 2025 Profil: Sweet Bonnie https://annoncelight.dk/profile/Sweet+Bonnie Profil oprettet: 03/11 2022 https://annoncelight.dk/showad/434653 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 996 Skrevet 17. December, 2025 Hun er en gammel kending…. Og har været dårlig årerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 18. December, 2025 Ja hun har været her i en årrække og tror aldrig jeg har set en god anmeldelse herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hmokay 4 Skrevet 18. December, 2025 Ja jeg har prøvet lidt af hvert og hun stikker ud på den dårlige måde Det er trods alt et specielt erhverv og bebrejder ikke pigerne hvis de gerne vil have det hurtigt overstået. Havde jeg heller ikke gjort i dette tilfælde. Men det ændrede sig da … Ja bare læs anmeldelsen. Så derfor synes jeg da andre skulle have advarslen. Tror også det vil være godt for hende at finde et andet erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg