Hop til indhold
kajbigpakaj

hvem er anonyme brugere?

Recommended Posts

når man læse en tråd, kan man se hvor mange som læser den. f.eks 10, 4 medlemmer, 4 gæster og 2 anonyme brugere. men hvad dækker begrebet anonyme brugere over? er det paven? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske dem der kigger med uden at have en profil? Men det er bare et vildt gæt. :D

 

Nåh, det var det nok ikke. Hvis de hedder gæster? Så er det nok bare SKAT. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når man logger ind som medlem, har man mulighed for at logge ind anonymt og står således ikke på listen i bunden af forsiden over aktive medlemmer.

Der en lille box, der skal markeres.  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Arhhh hahaha Liv :P

Bly dåååå. Griner SKAT ordet huhhaaaaaaa det er næsten værre end L ordet ;) fyhaaaaa. Griner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhhh hahaha Liv :P

Bly dåååå. Griner SKAT ordet huhhaaaaaaa det er næsten værre end L ordet ;) fyhaaaaa. Griner

 

Alle de anonyme profiler er oprettet af Fournæse for at forvirre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

når man læse en tråd, kan man se hvor mange som læser den. f.eks 10, 4 medlemmer, 4 gæster og 2 anonyme brugere. men hvad dækker begrebet anonyme brugere over? er det paven? :-P

Er alle mændene herinde ikke anonyme brugere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D :D :D

 

Og for dem der kan huske den: Så lurer der et øje i det høje...

 

for pokker det må du IKKE - slet venligst det link !!!

 

Jeg kan huske da hun afløste .... ja jeg kan ikke lige nu huske hvad hun hed i Danmarks Radio.... jeg tror jeg græd ........nok den væste dag i mit liv................. uuuuuhhhhhhh :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er alle mændene herinde ikke anonyme brugere ;)

 

Jo, det har du da helt ret i, Gog.

 

Men det er måske ikke alle, der ønsker at kunne ses som brugere på et givent tidspunkt. Rykker Fournæse eller Arbejdsformidlingen ud, skulle man jo nødigt – hvis man har luret eens identitet – kunne bruge EG-loggen imod een.

 

I hvert fald var der intet, at jeg kunne ønske mig mindre, end at min chef kunne sidde og følge med i, hvornår jeg nu skrev mine uforgribelige meninger herinde.

Hvis han altså havde afluret min identitet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...