Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner,

Jeg har formentlig skrevet en anmeldelse af Ivon tidligere, da hun er min favorit og jeg har set hende en del gange efterhånden.
Jeg kommer lige fra et besøg hos hende og er helt beruset af oplevelsen <3

Ivon er oprindeligt fra den Dominikanske Republik, men bor i Spanien. Hun har en fast ungpige-krop med store flotte (dog kunstige) bryster og en velsmagende mis.
Sex med hende er fantastisk - og man er ikke i tvivl om, at hun rent faktisk selv nyder det.
Hun er nem og sjov at tale med (hun taler fint engelsk) og hun er meget nærværende. Hendes GFE er virkelig overbevisende.:wub:

Hun holder til i diskret lejlighed i indre by, med parkeringskælder 20 meter fra opgangen eller 5 minutters gang fra Nørreport St.
Jeg kan klart anbefale at tage mindst 1 time med GFE - jeg tog halvanden, men endte med at være der næsten 2 timer, hvilket jeg først opdagede, da hun spurgte, om jeg ville have et bad, inden jeg gik.

Hun rejser hjem lørdag eftermiddag, så skynd jer at book et besøg hos hende inden - tak mig senere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Ivon er en legende, jeg har også lige været forbi og besøge hende i dag. 

Ivon er en super lækkert chokoladekvinde, GFE i superligaen, Ivon er en meget dygtig og smuk elskerinde.

Jeg besøgte hende også for en 3-4 år siden, hvor hun stod endnu mere skarp5-6 kg lettere end i dag.

Ivon er en super smuk lækker kvinde og hun er så charmerende........<3.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bessermann skrev, for 11 timer siden:

Jeg besøgte hende også for en 3-4 år siden, hvor hun stod endnu mere skarp5-6 kg lettere end i dag.

Jeg synes faktisk ikke, at hun har taget på. Men selvfølgelig er hun blevet nogle år ældre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 22 timer siden:

Som jeg skrev: Der er parkeringskælder 20 m fra opgangen ;) faktisk lige på den anden side af gaden.

Ved ikke lige hvordan man kan overse det, men tak igen:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...