Asger87 338 Skrevet 15. December, 2025 (edited) Findes der ikke en domina som kan tilbyde et fuldstændig vanvittig godt handjob / blowjob. Handjob skal være med olie og med orgasm control / spoiled orgasme og hvor hun bliver ved efter man er kommet, indtil man kommer igen. Har prøvet det et par gange for længe siden, men hvem kan tilbyde det nu? søger i kbh. Redigeret 28. Februar af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 790 Skrevet 27. Februar Det vil undrer mig, hvis Madame Helene ikke kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 211 Skrevet 27. Februar Med mindre at der er ild i den olie virker det mere som et “thai massage” spørgsmål end BDSM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2887 Skrevet 28. Februar Jeg har fixet din overskrift: "København" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2887 Skrevet 2. Marts Det har ingen relevans, når nu der ikke efterlyses i Jylland. gammel krage skrev, den 21.2.2026 at 15:06: Havde det været i Jylland er jeg da klart den bedste til hj med olie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg