Hop til indhold
gamlingen

Maria - din frække og nærværende glædespige, Norddjurs 

Recommended Posts

Maria - din frække og nærværende glædespige - KUN 19/12 :-) https://annoncelight.dk/showad/442723

Nu hvor jeg ser Maria har aktiveret sin annonce på AL, finder jeg det er det rigtige tidspunkt, at fortale om et besøg hos hende

Jeg har for kort tid siden besøgt hende i sommerhuset på Norddjurs. Bookningen gik let via mail og da jeg på det aftalte tidspunkt  mødte op, var Maria iført det aftalte lingeri

Jeg har på grund af sygdom ikke så nemt ved, at ”håndtere” såvel at tage tøj på og tage det af. Det opfatter Maria hurtigt, så i stedet for selv at tage tøjet af, bliver det til en fræk afklædning  ”by Maria”.

Efter at tøjet var kommet af fandt Marias mund min nyvaskede pik – og sikken et blowjob. Blidt og følsomt som jeg kan li det.

Allerede der blev jeg klar over hvor ægte Maria er. Hun gør det her for hun kan li det, ikke for pengenes skyld.

Ægtheden fortsatte – jeg var ikke i tvivl om orgasmerne udløst af fistning og sprøjteorgasmen var ægte.

Det anale nød både hun og jeg.  Det samme var tilfældet når jeg kneppede hende med min gamle ikke altid super stive pik

Maria kan jeg anbefale til mænd, der ønsker en oplevelse, hvor den man besøger er 100 procent nærværende fra du kommer til du går derfra. Hun er empatisk og dejlig at snakke med.

SÅ SKYND JER BOOK EN TID NU HVOR MULIGHEDEN ER DER

Men husk hun har kun det her som en forbudt hobby, så svar kommer ikke altid et minut efter man har skrevet til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...