gamlingen 323 Skrevet 14. December, 2025 Maria - din frække og nærværende glædespige - KUN 19/12 https://annoncelight.dk/showad/442723 Nu hvor jeg ser Maria har aktiveret sin annonce på AL, finder jeg det er det rigtige tidspunkt, at fortale om et besøg hos hende Jeg har for kort tid siden besøgt hende i sommerhuset på Norddjurs. Bookningen gik let via mail og da jeg på det aftalte tidspunkt mødte op, var Maria iført det aftalte lingeri Jeg har på grund af sygdom ikke så nemt ved, at ”håndtere” såvel at tage tøj på og tage det af. Det opfatter Maria hurtigt, så i stedet for selv at tage tøjet af, bliver det til en fræk afklædning ”by Maria”. Efter at tøjet var kommet af fandt Marias mund min nyvaskede pik – og sikken et blowjob. Blidt og følsomt som jeg kan li det. Allerede der blev jeg klar over hvor ægte Maria er. Hun gør det her for hun kan li det, ikke for pengenes skyld. Ægtheden fortsatte – jeg var ikke i tvivl om orgasmerne udløst af fistning og sprøjteorgasmen var ægte. Det anale nød både hun og jeg. Det samme var tilfældet når jeg kneppede hende med min gamle ikke altid super stive pik Maria kan jeg anbefale til mænd, der ønsker en oplevelse, hvor den man besøger er 100 procent nærværende fra du kommer til du går derfra. Hun er empatisk og dejlig at snakke med. SÅ SKYND JER BOOK EN TID NU HVOR MULIGHEDEN ER DER Men husk hun har kun det her som en forbudt hobby, så svar kommer ikke altid et minut efter man har skrevet til hende 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 145 Skrevet 15. December, 2025 Tusinde tak for dine fine ord. Jeg nyder i den grad også vores møder 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg