Hop til indhold

Recommended Posts

Anny er det klart den dejligste kvinde jeg har besøgt i meget meget lang tid. Jeg vil sige at hun var det som jeg har gået og ledt efter, men ikke kunnet finde. Hendes krop er alt det jeg begærer i kødet, ung, stram, sprød, skinny, spinkel. Hun er også smuk, og bevæger sig som en gudinde, blød og eftergivende overfor min kraft. Hun er førsteklasses. Hun gjorde naturligt hvad jeg ønskede, slikkede mig i øret, hun tog min pik til roden med sin lille mund, og holdt den der mens jeg tømte min for kugler. Hun gjorde det virkelig sindssygt godt. Hun taler og fortæller om sig selv. Det hele er troværdigt og naturligt. Vauw

bob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi den unge dame og er ret enig med @Slap

Jeg kan tilføje at hun imo har nogle vanvittigt flotte og frække bryster…hun har åbenbart dækket brystvorter til under solarie - det ser ret vild ud :) Og så hænger hendes bryster bare fantastisk flot…

Ellers en sød og smuk og imødekommende ung pige. Meget slank og ret fit. Lidt meget rengøring af penis inden OWO, men da hun først kom i gang var der ikke noget at klage over :) 

Så er du til en meget slank pige, så er Anny et godt bud…

https://nympho.dk/n29547/9787/anna-slim

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg
PKM69 skrev, for 7 timer siden:

Hey gutter hvornår er hun aktiv igen?

Aner det ikke… ;)  Skriv eller ring til hende og find ud af det…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...