Hop til indhold
Pervy

Meget pæne piger i ABEL CATHRINESGADE

Recommended Posts

Normalt ville jeg holde mig langt væk stedet, som har et ikke så godt ry, men lige nu ser et par af pigerne ret appetitlige ud.

Specielt hende med de lidt voldsomme tatoveringer.  Sikke en krop:wub:

Har nogen af jer besøgt hende og vil dele erfaringer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun hed for ca. 4 år siden Cassandra. Var vel 18-19 år. Holdt til i Valby i en tarvelig lejlighed. Havde de mindste fine ungpigebryster og en enkelt tatovering. Et fint knald. 
nu har hun godt nok investeret i blæk og plastik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, for 2 timer siden:

Hun hed for ca. 4 år siden Cassandra. Var vel 18-19 år. Holdt til i Valby i en tarvelig lejlighed. Havde de mindste fine ungpigebryster og en enkelt tatovering. Et fint knald. 
nu har hun godt nok investeret i blæk og plastik. 

Cassandra var så lækker dengang.  

Men jeg syntes ikke der sådan er noget der er værd, at se på. Og jeg kan ikke klare Cassandra's attitude.  Og de andre har ikke været noget for mig. Så har holdt mig fra stedet. Og det er ikke fordi der er kommet meget nyt de sidste mange stykke tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da fulgt annoncen igennem mange år, men synes ikke det er de mest positive historier man hører om stedet. Jeg er dog vild med billederne af rumænske lamselår som annoncen altid byder på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...