Ælling 68 Skrevet for 20 timer siden For lidt tid siden var jeg ude ved Svalereden lidt udenfor Holstebro, for at have lidt hyggetid sammen med Dina. Stedet ligger ud til Viborgvej mellem Holstebro og Viborg, så det er nemt at køre dertil i lige linie fra begge byer, og der er også kun et enkelt sving, hvis men kommer fra Herning via motorvejen. Det har været småt med danske piger herude i det vestjyske, så det er dejligt at Dina er kommet herop. Hun plejer ellers at holde til nede i sønderjylland. https://annoncelight.dk/showad/436367 Dina er præcist som hun ser ud på billederne; en pæn brunette med et par ordentlige g-skåls babser lige til at begrave hovedet i. Dina er meget indlevende og kysser gerne med tungen, i modsætning til andre piger, som spiser en af med små tantekys. Hun er efter eget udsagn vild med at sutte diller, og det mærkes tydeligt. Klunkerne slap heller ikke for en ordentlig tur Hvis man vil gejle hende op, så giv hende en slikketur sammen med en gang finger. Så kan man også tydeligt mærke, at hun bliver sjaskvåd dernede. Dina ville have min ladning ud over babserne, og det gav jeg hende selvfølgelig som den gentlemand jeg er. Der var også gid tid til at nusse og hyggesnakke bagefter, noget andet som jeg synes jeg har savnet mere i de sidste år. Tag godt imod Dina drenge, hun kommer igen d.17 december. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 32 Skrevet for 16 timer siden Du har fuldstændig ret; DinaG er fantastisk på alle måder. Stærkt vanedannende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet for 15 timer siden Gordex er en SPAM profil - Falsk link! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg