RejsendeNordjyde 2 Skrevet fredag klokken 20:44 (edited) https://annoncelight.dk/showad/392383 Havde fornøjelsen af at besøge denne skønne pige for et par uger siden i Aarhus efter at have set en masse positive anmeldelser af hende og mente derfor at man da blev nødt til at besøge når jeg var i området Kommunikation til hende gik rigtig nem og kom hurtigt igennem til hende hvor jeg fik bestilt en time, ankom til adressen og mødte en rigtig sød og smuk pige som ligner billederne utroligt godt, hun deler vidst adresse med nogle andre piger men blev hurtigt vist ind i et rum hvor vi fik en lille god snak inden vi gik igang Blev bestemt ikke skuffet af hende og hvis hun nu kommer til Aarhus igen snart hvor jeg også er på vejen igennem besøger jeg hende gerne flere gange budgettet rækker til det Har ikke haft besøgt så mange endnu da jeg stadig er meget ny inden for dette, men Milin er en virkelig flot og sød kvinde og håber da kun at andre har samme gode oplevelse med hende Redigeret fredag klokken 21:03 af RejsendeNordjyde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg