Hop til indhold

2 piger taget og sendt hjem i viborg

Featured Replies

Skrevet

Hørte lige at 2 thai piger har haft besøg af ordensmagten. de havde ( næsten en selvfølge ) ingen opholdstilladelse, så det gav 30 dages ubetinget fængsel og 6 års udvisning...

Det er fandeme flot, BARE for at sælge sex..  Men det er jo hvad politiet kan overskue, men sgu bedre de tog dem lidt af alvorlig kriminalitet i stedet ...  trist

Skrevet

Det er jeg simpelthen ikke enig med dig i. Pigerne kan både være handlet eller mishandlet osv.  der sider folk og tjener på deres arbejde. Der bliver ikke indberettet omsætning eller moms. 
penge er en ting og ikke det vigtigste. Men pigernes livs kvalitet heroppe. 

Skrevet
Peterkanin skrev, for 12 minutter siden:

Det er jeg simpelthen ikke enig med dig i. Pigerne kan både være handlet eller mishandlet osv.  der sider folk og tjener på deres arbejde. Der bliver ikke indberettet omsætning eller moms. 
penge er en ting og ikke det vigtigste. Men pigernes livs kvalitet heroppe. 

Nu skal du læse hvad han skriver : det er ofrene der får 30 dage i fængsel. Og udvisning. Bagmændende melder historien som sædvanligt intet om, selvom alle kan sige sig selv at det er alfonseri (strafbart) og skatteunddragelse (strafbart) og menneskesmugling (strafbart). 

Skrevet
  • Author
NielsKim skrev, for 25 minutter siden:

Nu skal du læse hvad han skriver : det er ofrene der får 30 dage i fængsel. Og udvisning. Bagmændende melder historien som sædvanligt intet om, selvom alle kan sige sig selv at det er alfonseri (strafbart) og skatteunddragelse (strafbart) og menneskesmugling (strafbart). 

Netop !!  de piger har ikke gjort nogen fortræd, de har solg massage og sex, sikkert ene og alene af den grund de skulle  ha samlet penge sammen til familien.  Mange af dem efterlader børn ( og deres familie ) og tager afsted.  så bliver de misbrugt på det groveste af bagmænd og andre der kan tjene penge på dem.  Alligevel er det pigerne de smider i spjældet og derefter hjem.  virkelig forkert.. Find og straf bagmændende i stedet.  Og ja, så kan du egentlig være enig eller ej 

Skrevet
yxes skrev, for 20 timer siden:

Alligevel er det pigerne de smider i spjældet og derefter hjem.  virkelig forkert

Det er jeg uenig i. Det er trods alt kun 30 dage, og i et dansk fængsel, som jeg tror ikke er helt så slemt som i visse andre lande.

30 dage hvor de ikke kan røres af bagmændene, og hvor der kan laves en plan for hvad der skal ske efterfølgende. Og en udvisning så det bliver sværere for bagmændene at misbruge dem i fremtiden. Ihvertfald i Danmark. 

Hvis de er her frivilligt, så er det en anden sag.

Redigeret af Bogormen

Skrevet
yxes skrev, for 23 timer siden:

Netop !!  de piger har ikke gjort nogen fortræd, de har solg massage og sex, sikkert ene og alene af den grund de skulle  ha samlet penge sammen til familien. 

Hvis de kommer med turistvisum … arbejde er ulovligt.

Der er andre veje de kan kommer til EU hvis formålet er arbejde som er nemmere end at få ophold igennem DK.

Men det er bagmanden som slipper igen, igen ….

Redigeret af Valbyguy

Skrevet
Bogormen skrev, for 11 timer siden:

og hvor der kan laves en plan for hvad der skal ske efterfølgende. Og en udvisning så det bliver sværere for bagmændene at misbruge dem i fremtiden. Ihvertfald i Danmark. 

Hvem er det der laver den plan? Hvilken paragraf bruges der til at yde den hjælp? Er det en plan for hvad der skal ske efter udvisning? Tilbyder Danmark noget til udviste prostituerede de kan drage fordel af efter de forlader Danmark? Hvad er betingelserne for det?

Bogormen skrev, for 11 timer siden:

Hvis de er her frivilligt, så er det en anden sag.

Så længe de er i Danmark er mit gæt at de ville søge direkte tilbage til bagmændene hvis de kunne. De har jo ikke arbejdstilladelse. Når de er sendt hjem så er de tilbage til hvor de startede, nemlig at der var en grund til at de kom hertil.

Skrevet
latinas4ever skrev, 1 time siden:

Så længe de er i Danmark er mit gæt at de ville søge direkte tilbage til bagmændene hvis de kunne. De har jo ikke arbejdstilladelse. Når de er sendt hjem så er de tilbage til hvor de startede, nemlig at der var en grund til at de kom hertil.

Næh nej, de er meget værre stillet desværre. De har nemlig efter alt at dømme gæld for at være kommet til Europa. De kan ikke rejse tilbage til noget Schengen land i årevis. De har mistet værdi på det thailandske arbejdsmarked. Men de kan naturligvis prøve lykken i andre dele af verden. Fx. Nogle af de arabiske lande. Jojo, det lyder ubehageligt og det er det sikkert også …

Jeg synes det er pinligt at man tillader at bagmændene bare kan sende bud efter nye friske piger og fortsætte deres forretning som intet er hændt. 

Skrevet
latinas4ever skrev, for 15 timer siden:

Hvem er det der laver den plan? ...

Jeg skrev det for at dele et andet synspunkt, ikke for at diskutere det.

Skrevet
NielsKim skrev, den 12.12.2025 at 12:26:

Det er jo dem som laver noget ulovligt de er ikke ofre. sikke en gang vrøvl , 

Skrevet
NNN skrev, 1 time siden:

Det er jo dem som laver noget ulovligt de er ikke ofre. sikke en gang vrøvl , 

nå det synes du alligevel ? og hvad mener du så om udlejer og mutter i denne sammenhæng ? hvornår skal de i fængsel ?

Skrevet
NielsKim skrev, for 16 minutter siden:

nå det synes du alligevel ? og hvad mener du så om udlejer og mutter i denne sammenhæng ? hvornår skal de i fængsel ?

det mener jeg meget om men det er ikke det tråden drejer sig om , og det er stadig ikke ok hvad de gør ? Uanset hvad de laver så skal de ikke være her og arbejde sort uden arbejdstilladelse ?

Redigeret af NNN

Skrevet

hvad mener du så at tråden handler om ?  hvorfor har du lavet en ny bruger for at diskutere dette emne ? er du bange for at nogen skal genkende dig ?

Skrevet
NielsKim skrev, for 2 timer siden:

hvad mener du så at tråden handler om ?  hvorfor har du lavet en ny bruger for at diskutere dette emne ? er du bange for at nogen skal genkende dig ?

mon ikke den handler om overskriften og det første indlæg, nemlig to piger der er straffet og sendes hjem ? Men det er næsten for pinligt at skulle pege det ud for dig 

Skrevet
NielsKim skrev, den 12.12.2025 at 12:26:

Så du tænker det er helt okay de ikke betaler til den danske stat. Jeg gad sådan set Også godt slippe for moms-skat osv osv som selvstændig. 
Er det noget du kan hjælpe med ? 
Jeg er enig. Selvfølgelig er det bagmændene vi skal have dømt. Men når man tager nogen med fingrene i kage dåsen skal de have en straf. Hvor går grænsen ellers ? 

Skrevet

Østjyllands politi  oplyste igår En ukrainer og en dominikaner blev mandag aften anholdt på en adresse i Risskov. Nu risikerer de udvisning, og politiet undersøger, om en bagmand kan have tjent penge på dem.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.