Hop til indhold
skinkelynet32

Linin - Aalborg, snart Aarhus

Recommended Posts

Der har været en uge med god frihed fra arbejdet, så hvad bedre end at tage en for holdet? Jo da! 

Jeg besøgte Linin i Aalborg, og allerede inden resten af anmeldelsen kommer vil jeg bede jer om at smutte afsted asap! Hun tager nemlig til Aarhus om 3 dage :sad: 

https://annoncelight.dk/showad/439391

Hvor skal jeg starte... billeder er 100%, og vil skyde hende til at være 1.55 max. Engelsk er et solidt stykke over middel og man kan nemt holde en samtale kørende!

Hendes bryster er store i forhold til hendes lille størrelse og hun bær det flot! Dejlig at kysse med og vi kom hele paletten rundt og mere til, på den time jeg havde booket. 

Jeg kan normalvis ikke 2 gange, der skal hvertfald noget ekstraordinært til, men lige som tidligere anmeldt latina Lucia, fik hun satme gang i mig igen. I modsætningen til Lucia, behøvede Linin ikke rigtigt at kæle eller noget for at det skete, hvilket min hjerne stadig ikke kan forstå :blink:

11/10, det er en jeg holder øje med om hun kommer tilbage! Helt klar top 1 thai for mig i år! Piv fræk, sød, lækker og alle positive tillægsord!

Pas på hende! 

-sl32

Redigeret af skinkelynet32
Typo i titel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa, først vil jeg lige sige tak til skinkelynet32 for den gode anbefaling, jeg må erkende at det var på grund af den at jeg isat har besøgt Linin, jeg er normalt ikke til store fixet bryster så har aldrig åbnet hendes annonce.

Nok om det, jeg fik hurtig lavet en aftale med hende, men måtte flytte tiden frem 10 min pga trafikken i Aalborg, det tog hun helt fint, jeg kom op til lejligheden og det blev åbnet ret hurtigt, hun stod bag døren så jeg kunne ikke se hende før jeg var kommet ind, så da hun lukkede døren… den smukkeste lille lady med det største smil jeg har set længe, og de store bryster, de sidder virkelig godt på hende, jeg var helt solgt.

jeg smuttede en tur under brugseren, det har jeg det bedst med, så ved jeg at jeg er ren og kan slappe helt af. Hun gav en okay massage, sex vil jeg ikke snakke om, det er jo noget der variere alt efter om der er kemi osv. men jeg vil gerne sige at hun sutter som en drøm, og at hun gør det virkeligt godt, hun er meget opmærksom på dig som kunde.

jeg havde bestilt 60 min med det hele og stod ved bilen efter 1 1/2 time, det skal lige siges at hun har sat et ur til så tiden ikke løber fra hende, efter uret havde ringet lå vi og hyggede og snakkede lidt, hendes engelsk er okay og man kan nemt have en god samtale med hende. 

hun tager til Aarhus næste gang og lur mig om jeg ikke skal en tur til Aarhus på et tidspunkt,

Rigtig god weekend til jer alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigfood skrev, for 10 timer siden:

Hejsa, først vil jeg lige sige tak til skinkelynet32 for den gode anbefaling, jeg må erkende at det var på grund af den at jeg isat har besøgt Linin, jeg er normalt ikke til store fixet bryster så har aldrig åbnet hendes annonce.

Nok om det, jeg fik hurtig lavet en aftale med hende, men måtte flytte tiden frem 10 min pga trafikken i Aalborg, det tog hun helt fint, jeg kom op til lejligheden og det blev åbnet ret hurtigt, hun stod bag døren så jeg kunne ikke se hende før jeg var kommet ind, så da hun lukkede døren… den smukkeste lille lady med det største smil jeg har set længe, og de store bryster, de sidder virkelig godt på hende, jeg var helt solgt.

jeg smuttede en tur under brugseren, det har jeg det bedst med, så ved jeg at jeg er ren og kan slappe helt af. Hun gav en okay massage, sex vil jeg ikke snakke om, det er jo noget der variere alt efter om der er kemi osv. men jeg vil gerne sige at hun sutter som en drøm, og at hun gør det virkeligt godt, hun er meget opmærksom på dig som kunde.

jeg havde bestilt 60 min med det hele og stod ved bilen efter 1 1/2 time, det skal lige siges at hun har sat et ur til så tiden ikke løber fra hende, efter uret havde ringet lå vi og hyggede og snakkede lidt, hendes engelsk er okay og man kan nemt have en god samtale med hende. 

hun tager til Aarhus næste gang og lur mig om jeg ikke skal en tur til Aarhus på et tidspunkt,

Bigfood skrev, for 10 timer siden:

Har hun mave? Ligner det lidt. Kunne satme godt lege med de bryster. Hvad str mon de er?  Nogle der har været på Jasmine i Vejle også der kunne samligne de to piger??

https://annoncelight.dk/showad/418983

Del dette indlæg

Link til indlæg
The jyde skrev, for 57 minutter siden:

Har hun mave? Ligner det lidt. Kunne satme godt lege med de bryster. Hvad str mon de er?  Nogle der har været på Jasmine i Vejle også der kunne samligne de to piger??

https://annoncelight.dk/showad/418983

Hun har en datter så lidt kan man se på maven, men ikke topmave hvis det er det du tænker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...