Hop til indhold
Getlouder

NEW-CARYNA-SEXY fra Herlev (bollefabrikken)

Recommended Posts

thedanishdude skrev, 1 time siden:

Kan hun overhovedet tage en stor dansk pik? Hun er da virkelig lille 

Nej jeg synes du skal blive væk for hun kan nok ikke klare din kæmpe store gynter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi denne smukke unge lille pige igår... 

Det er helt sikkert hende på billederne, igår havde hun håret i en hestehale... Jeg tror ikke hun kun er 140 cm, måske 150, men de 36 kg passer nok meget godt... Lille og spinkel... Lige som jeg godt kan lide det... Tjek hendes fotos, hendes fødder ser kæmpe store ud, men de er måske str 33-35 og meget smalle... Perfekte små ung pige bryster, dejlig faste, smal talje og lille bitte numse, 1.balle = 1 hånd... 

Jeg ønskede 1 time, hvilket var helt ok... Bad om at slikke hende, det var helt ok... Spurgte ind til blow uden, det gjorde hun ikke, det kunne hun ikke lide... Nå... Jamen... Ok... Var nødt til at prøve hende... 

Ingen blow uden, så tænkte, vi går direkte til slikke turen... Jeg trak tiden en hel del, jo længere tid der gik, jo tættere kom jeg på "at det lød dejligt" den lille fine ung pige f.... blev også mere og mere våd og den smukke unge pige trak vejret hurtigere og hurtigere og til sidst kom der en smule stønnen... 

Hun er meget lille og stram... Vil ikke gå i flere detaljer, men lad os sige, at det er længe siden jeg er kommet i kondomet... 

Generelt... Fint engelsk... Lille bitte sød pige, lækker krop... Meget uerfaren... Men en fornøjelse at være sammen med...

Jeg kommer helt sikkert igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes annonce er desværre taget af igen, måske hun har brug for en lille pause efter den store interesse.. :roll:

Det blev nævnt at hun skulle være her til på søndag, lad os se om hun ikke dukker op igen :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...