Slowman 1558 Skrevet 11. December, 2025 (edited) https://annoncelight.dk/showad/432248 Jeg besøgte denne smukke dame i dag. Der har været meget blandede - ret negative anmeldelser, så jeg vidste at det måske var en blandet oplevelse. Men kontakt og kommunikation gik fint. Stedet er let at finde.Parkering ikke så let og man står lidt til parade uden for en husblok indtil man får en SMS om hvordan man kommer ind. Lina er smuk og frodig (ikke tyk men velformet frodig) med et dejligt smil og jeg blev godt modtaget. Jeg havde bedt om en lidt andreledes oplevelse, hvor vi startede med at bade sammen og tog resten derfra. Lina tog teten gennem hele forløbet. Der var fint. Hun er en fornøjelse at nusse med, men man skal være lidt varsom/blid i berøringer. Vi nåede aldrig til sex i diverse positioner, men jeg fik et herligt blow job, som afgjorde sagen efterfulgt af behagelig massage indtil tiden var gået. Jeg tror det er en dame man kan have fantastisk sex med, hvis man følger hende, giver sig tid og prøver at nyde måske mere end yde. Hendes engelsk er begrænset og min bekymring om at besøge en pige på kun 23 år kunne jeg godt glemme. Lina er erfaren, selv hjemme og efter min vurdering over 30 år, men en skøn type. Redigeret 11. December, 2025 af Slowman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 11. December, 2025 'ikke tyk men velformet frodig' Skøn formulering Tak for en skøn anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 98 Skrevet 11. December, 2025 Den kan jeg skrive under på. Jeg tror at anmeldelserne bliver mixet lidt sammen da jeg har oplevet at der kan være forskellige piger på profilen. Men Lina er vildt sød og dejlig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 11. December, 2025 Ingenved skrev, 1 time siden: Den kan jeg skrive under på. Jeg tror at anmeldelserne bliver mixet lidt sammen da jeg har oplevet at der kan være forskellige piger på profilen. Men Lina er vildt sød og dejlig. Ja til begge udsagn. Jeg var også en smule forvirret over de forskellige piger/anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg