Hop til indhold
A_fun_game

Kom nu drenge, december 2025, ægte og falske GPer og mit take på det hele

Recommended Posts

Ja, en lille opsang.... problemet er nok bare at I måske er de forkerte at "skælde ud", da dem der skriver/læser med herinde nok ikke vil blive ved en falsk pige.

Jeg har været i denne branche i små 3-5 år og jeg synes problemet med falske annoncer bare vokser og vokser, jeg vil endda påstå at 9/10 annoncer er falske.

Hvad er en falsk Annonce:

For mig er det at pigen ikke er den som er på hendes profil, det er vel i sin enkelthed det som summere det hele meget godt op.

Som eksempel 

Danske profiler skriver på dansk, men når man møder op, er det en udelands pige i døren, det sker ofte på Fyn, hvor mine jagtmarker ligger, kan jo ikke udtale mig om hele landet meeeeen mon dog det kun er et fynsk fænomen.

Synes derudove ar især de pigere der er en anden pigment farve end min (sorte) er falske profiler, især dem der er i odense området pt (december 25) 

Jeg har også været “udsat” for at pigen måske er hende på billedet, dog er det mange kilo og år siden og de år har ikke været gode…

Der er selvfølgelig også dem som er gode og 1-1 den pige der er på billederne, men det er ofte dem der viser “alt” dvs de ikke skjuler deres ansigt og fuld figur og en masse anmeldelser herinde. men som vi alle ved, så er der jo også nogle gange man har lyst til at prøve noget nyt og så opstår problemerne. 

Mine erfaringer med falske/ægte profiler er ofte det her 

Dem fra “afrika området” her mener jeg sorte har i min erfaring altid været falske profiler, som skifter navn og billeder hver anden dag med 4 linjer txt..

De mellemøstlige udseende er også stort set altid falske eller vil have paysafe eller lign  big no no...

Østeuropæiske piger er en blanding af falske profiler og kilo her og der, men her har jeg også være hos piger som er den som er på deres profiler, så det er en meget blandet skare. .

Sydamerikanske kvinder, det er faktisk her jeg har størst succes med at finde den ægte vare, pigerne er ofte i min optik meget smukke og servicen er god og så er der stort set ikke pyntet på noget som helst….. dem er der desværre bare ikke så mange profiler af i det fynske…..

De thailandske...  igen meget blandet, både gode og dårlige oplevelser, vil dog sige flest gode,d e er et serviceminded folkefærd, men det synes jeg også befolkningen er dem man ikke har det “frække” oplevelser med,  

(husk drenge altid cash når du er hos pigen ALDRIG, som ALDRIG før)

Jeg har nogle andre debat indlæg, hvor man kan se nogle af dem jeg har besøgt gennem tiderne som er “gode og ægte” alt er jo subjektivt,  (overvejer lige at lave en opdateret version af mine oplevelser.)

Som sagt  har jeg efterhånden en lille smule erfaring i denne branche, og prøver at lave en god research før jeg besøger en GP, især dem jeg ikke har været ved før, men det er sku svært og jeg har også været nød til at sige pænt nej tak i døren, og det er jo nogle gange meget svært, især når man nu har fundet en og er klar så at sige.

Men den eneste grund til der er falske profiler er eksistere er, at nogen tænker nååå ja, nu er jeg her og ikke går igen…..  

For hvis vi alle gik, hvis det ikke var GP'en 1-1 med profilbillederne, så ville de falske profiler forsvinde, da der ingen forretning ville være i dem.... men det er nok naivt at det nogensinde bliver en realitet desværre. 

Jeg ved også godt at make up og filtre også findes, men det gør de jo også på det alm kødmarkedet, det er ikke det jeg siger, men der er forskel på at skulle hente en ny Iphone i sort og du møder op, og så er det en version der er flere år gammel, med ridser i skærmen og ikke i den farve som du troede og du havde set på billederne, det ville ingen af os jo betale for, så hvorfor gør vi det ved pigen når hun ikke er den som hun påstår hun er ….

Det var et langt skriv

God Dag derude og rigtig glædelig jul 2025…

Redigeret af A_fun_game

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...