Yman88 3 Skrevet 11. December, 2025 Hun er virkelig smuk. Hvis du er i tvivl så lyver billederne ikke. hun snakker perfekt engelsk. det er muligt at have en stimulerende samtale med hende. Både før under og efter. der er ikke noget der er mekanisk ved hende. har besøg hende 4 gange. Altid mindst 2 timer. Og jeg tror at jeg er gået over tid hver gang. Og der er bestemt ikke noget stress fra hende af. jeg elsker at give oral. Og de virker bestemt som om at hun nyder det. og BJ far meli er lækkert og igen ikke noget mekanisk hvor du skal komme hurtigt. jeg plejer når jeg er tæt på at sige lad os lige holde 10 minutter pause. Og snakke hun har bestemt noget mellem ørerne. jeg vil forsætte med at besøge Meli. både for det en. Men bestemt også for samtalen. https://nympho.dk/n2280/1285/sweet-and-passionate-italian-meli-ultimate-gfe-and-passionate-my-last-4-days-in-cph-orestads-also-outcall-erotic-massage-slim-and-amazing-body-threeso 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bogormen 136 Skrevet 11. December, 2025 (edited) Hun ser helt klart dejlig ud. Hun har valgt GFE under services? Betyder det tungekys? Og hvad er prislejet? Redigeret 11. December, 2025 af Bogormen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg