Jansen 39 Skrevet onsdag klokken 23:28 (edited) Ved et tilfælde fik jeg mulighed for endnu en tur til Aarhus i går. Jeg forsøgte med kontakt til Sera men hun var optaget. Så så jeg denne lovende annonce https://annoncelight.dk/showad/440209 Der blev svaret straks og turen gik til en sidegade til Grenåvej, adressen er lidt svær af finde. Der er gode gratis p muligheder i nærheden. Jeg kom ind i en rigtig flot lejlighed, allerede inden jakken var kommet af var der kys og kram. Vi fik tøjet af og gik i fælles bad, nok i 10-12min hvor der blev kysset dybt og kælet og krammet også et godt blow. Så var det ind på den rene seng hvor Cherry gav det dejligste blow med masser af øjenkontakt og masser af kys ind i mellem. Så satte Cherry sig op for at bliver slikket, hun smagte skønt og er heldigvis ikke glat men trimmet. Så var det tid for pyssyslide hvor jeg var tæt på at komme, men hun stoppede i tide. Lidt blow og så kom hun om på rygge så jeg kunne slikke hende igen. Alt blev krydret med masser af kys, jeg tror hun nyder det. Så var der tid for gummi og det er den bedste gfe jeg har fået længe. Afslutning med en doggy og en cowgirl var der ikke mere tilbage i mig. Lidt pude snak og en cola så var der tid for endnu et fællesbad, hendes massageevner fik jeg ikke prøvet. Cherry fortalte at pigerne er meget plaget af forsøg fra 2 mænd der prøver at komme ind på adressen samtidig, derfor adresse forvirring men det er ren kontrol for at se personen inden de lukkes ind. Hun skifter lidt rundt i Jylland men vil blive i Aarhus måneden ud. Der var en pige mere på adressen men jeg så hende ikke. Jeg vil prøve om det kan blive til en tur mere til Aarhus inden jul Redigeret fredag klokken 03:42 af Stapler link rettet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg