youngman 22 Skrevet for 23 timer siden Hej Brødre Jeg har overvejet at starte bilen og begive mig til Nordtyskland snart. Har tidligere haft nogle ture til Hamburg men overvejer faktisk Kiel også. Alternativet er bordellerne i Hamburg eller FKK(som jeg aldrig har prøvet før) Er der andre steder der er værd at køre hen når nu man er i bil? Helst ikke meget længere væk end Hamburg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1693 Skrevet for 19 timer siden (edited) Når du siger Hamborg så tænker jeg med det samme på FKK, lidt udenfor Hamborg https://www.saunaclub-harmony.com/ Du kan læse om den fra min Hamborg tur Kiel har jeg ikke haft fornøjelsen af endnu. Redigeret for 19 timer siden af ½angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 277 Skrevet for 18 timer siden Der er meget andet i Hamborg. Eksempelvis FKK Babylon, der ligger inde i byen, kun 10 minutter i taxa fra Reeperbahn. Og Relax Club… God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 141 Skrevet for 3 minutter siden Der er 2 laufhaus i Kiel som altid er mere end halvt tomme, og ofte med måske kun 20-25% optaget. Ikke en pind andet. I Hamburg har du FKK Harmony, som er ok, Geiz Club på Reeperbahn, Pinoy Bar for latinaer og rigtig mange private på Modelle Hamburg. Dertil restauranter, natteliv og diverse sightseeing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg