Hop til indhold
Tjon

Giovanna - Nørresundby

Recommended Posts

Tjon skrev, for 3 timer siden:

Hej

Er der nogen, der har erfaring med denne nye polske pige? (I nærheden af Lidl) 

Det er mit indtryk at billederne er taget på stedet (ud fra tidligere erfaringer fra stedet) og derfor formoder jeg at det er hende man møder 

https://annoncelight.dk/showad/271371

Vh Tjon

Hun ser skøn ud , og det ligner ganske rigtigt 1 salen på adressen nær Lidl .. men det sted skræmmer sku .. Hvis du prøver lykken så husk at give en melding 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg ved ikke hvor meget stedet skræmmer mere. Jeg tænker at de har lært af deres falske billeder/profiler på et tidspunkt. Jeg synes at kunne se at ved de fleste piger på stedet, er der nu billeder, hvor man kan se at de er taget på stedet - hvor opdateret de så er, kan måske være et andet spørgsmål. 
Personligt kan jeg dog sige at Ola ( https://annoncelight.dk/showad/285806 ) passer meget godt med den pige, som jeg mødte for ca 1/2 år siden. 

Tjon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tjon skrev, for 1 time siden:

hvor opdateret de så er, kan måske være et andet spørgsmål. 

Ud fra avisforsiden må man jo gå ud fra , at billederne af Giovanna er helt opdaterede ... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 1 time siden:

Ud fra avisforsiden må man jo gå ud fra , at billederne af Giovanna er helt opdaterede ... :)

Enig , det var ligeså meget den service jeg har fået der et par gange der gør jeg ikke stoler på dem. Det de lover, er sjældent det der leveres 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tjon skrev, for 3 timer siden:

Hej

Jeg ved ikke hvor meget stedet skræmmer mere. Jeg tænker at de har lært af deres falske billeder/profiler på et tidspunkt. Jeg synes at kunne se at ved de fleste piger på stedet, er der nu billeder, hvor man kan se at de er taget på stedet - hvor opdateret de så er, kan måske være et andet spørgsmål. 
Personligt kan jeg dog sige at Ola ( https://annoncelight.dk/showad/285806 ) passer meget godt med den pige, som jeg mødte for ca 1/2 år siden. 

Tjon

Og hvordan var servicen fra hende ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Servicen fra Ola levede i den grad op til mine forventninger ;-) - jeg vil sige GFE oplevelse med nærvær og rigtig god behandling. Jeg har besøgt hende et par gange og tror faktisk at jeg her på sitet har anmeldt mit første besøg ved hende. 
Ja - hvis der er dårlige erfaringer med de øvrige piger i huset - kan jeg da blive i tvivl om jeg næste gang skal forsøge med Giovanna? Eller tage et mere sikkert valg, hvor jeg har gode erfaringer med Ola. Det virker jo til at begge piger kan besøges for tiden. 

vh Tjon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...