Hop til indhold
(K)ærligMand

Kelly, Flot sort pige, sidste dage i Aarhus - rejser hjem igen søndag

Recommended Posts

Hej,

I går valgte jeg at besøge lækre Kelly efter at fået hende anbefalet fra Barbara som mange nok kender herinde ;)

https://annoncelight.dk/showad/405749

Lidt skriverier frem og tilbage men meget konkret og præcis kommunikation om hvordan og hvorledes. Ikke noget at være i tvivl om... 

Kommer ind i en super hyggelig lejlighed iog møder smukke Kelly med et kys og et kram!! Hun er faktisk meget flottere i virkeligheden end på billederne på annoncelight <3

Tror man med fordel kunne tage nogle lidt mere professionelle billeder af hende ;)

Med det samme kører kommunikationen om alt muligt og stemningen bliver med det samme fuldstændig uhøjtidelig og afslappet. Kelly taler perfekt Engelsk!<3

Betalte for en time + kys og blow w/o og tog stille og roligt mit tøj af allerede godt varmet op ved synet af hende :wub::wub:

Lagde mig på sengen og hun smed tøjet vi kyssede og krammede og mærkede hinanden :wub:

Derefter fantastisk blowjob og 69'er - så dejligt og smukt <3

På med kondomet og startede med hende ovenpå - det tog godt nok ikke lang tid før jeg måtte overgive mig - hun kan godt nok nogle triks der :) 

Derefter lækker massage og så videre til anden omgang :D en masse dejlige stillinger og alt var bare viduderligt 

Sikke en lækker omgang med hende - hun er så flot, lækker og fræk -den flotteste kurvede krop, lækker røv og lækre mørkebrune hud :wub::wub::wub:

Derudover er hun sød og rigtig sjov at være sammen med - hele tiden smilende og nærværende som gør det hele så afslappet - så sjovt og vi grinte en del <3

Takker Barbara for anbefalingen - fuldstændig lækker oplevelse som jeg nu går og tænker over i denne mørke tid - tak for det! <3

Hun er her indtil Søndag som jeg forstod det - og så tager hun tilbage til Frankrig på juleferie o.s.v.

God aften derude og pas på hende! <3

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende har jeg også besøgt, og kan kun tilslutte mig din fine beskrivelse.

rigtig god stil af Barbara at hun anbefaler en anden gp - det ser man ikke tit. Ved du om de er veninder eller kender hinanden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...