D-tox 9 Skrevet i går klokken 17:27 Hej med jer. Jeg ved godt at det som sådan ikke er en efterlysning efter anmeldelse, men jeg søger her som har prøvet disse tre piger, da jeg selv har virkelig svært ved at vælge. På Fredag regner jeg med at jeg skal hygge, og da det er sjældent jeg gør det, så vil jeg jo gerne vælge den den der træffer beds. Hvad søger jeg? Jeg søger den lækre pirrende massage, hvor oplevelsen er så lækker, at sex egentlig ikke behøves. Ikke at det ikke vælges, men det er bare ikke det der er hovedprioritet for mig. Blowjob, b2b, 69 og pussyslide ser jo ud til at være godt ved dem alle tre. Selvsagt hører jeg jo helst fra brødre der har prøvet alle tre, da anmeldelserne er helt suveræn på alle tre, så dem der har prøvet alle tre er jo dem der bedst kan hjælpe mig med at vælg. Håber på lidt god guidning her. Pigerne jeg vil vælge imellem er: Mali: https://annoncelight.dk/showad/425949 Milin: https://annoncelight.dk/showad/392383 Meena: https://annoncelight.dk/showad/413699 Det er ikke sikkert linksene virker, da de jo bliver taget af ofte. Men jer der har prøvet dem, ved jo hvem det er. Selv hælder jeg mest til Meena, med Milin på en meget skarp anden plads. Men det er jo kun ud fra hvad jeg har læst, så jeg er spændt på jeres holdnin. - D-Tox Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 226 Skrevet i går klokken 17:49 Jeg har ikke prøvet Milins massage, men sexdelen og hendes udseende er 11/10. Men det ser ud til at du kun kan vælge Mali. De andre ser ikke ud til at være aktive for tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-tox 9 Skrevet i går klokken 17:55 Tak. Deres annoncer har været online idag, kan jeg så ikke gå ud fra at de er aktive? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 226 Skrevet i går klokken 18:03 D-tox skrev, for 4 minutter siden: Tak. Deres annoncer har været online idag, kan jeg så ikke gå ud fra at de er aktive? Milins annonce ser ud til sidst at have været aktiv 01/12. Meenas annonce er ikke aktiv nu, men hvis du har set den tidligere i dag, så er hun måske aktiv. Du må prøve at skrive til dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farle 1 Skrevet i går klokken 18:27 Meena svarede mig søndag, hun var i Randers, jeg har besøgt hende mange gange, men jeg fornemmer hun er begyndt at tænke meget i penge, jeg springer over hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-tox 9 Skrevet i går klokken 18:29 Man ja, du har da egentlig fuldstændig ret.. Min fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-tox 9 Skrevet i går klokken 18:30 (edited) Tak. Så ender det nok med Mali, hvilket jo bestemt ikke er dårligt.. Havde også overvejet Pam / Rest28, men synes hun lyder til at falde ved siden af i forhold til de andre. Redigeret i går klokken 18:38 af D-tox Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 130 Skrevet i går klokken 18:53 Nu har jeg ikke fået massage af nogen thai pige, for det er ikke det jeg kommer for. Men du får ikke en bedre oplevelse end den du får fra Milin. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-tox 9 Skrevet for 23 timer siden LK12345 skrev, for 4 minutter siden: Nu har jeg ikke fået massage af nogen thai pige, for det er ikke det jeg kommer for. Men du får ikke en bedre oplevelse end den du får fra Milin. Mange tak. Så håber jeg hun er aktiv fredag i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandvaskeren 5 Skrevet for 22 timer siden Har Milin silicone bryster? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 130 Skrevet for 22 timer siden Strandvaskeren skrev, for 15 minutter siden: Har Milin silicone bryster? Nej, de er ægte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 106 Skrevet for 11 timer siden Jeg ville helt sikket tage milin… Hun er en ener. Prøv hende først på dagen. Stramt siger jeg bare. mali er ikke så god mere desværre, men kan være jeg var der på en dårlig dag for hende da jeg besøgte hende anden gang , jeg kommer ikke igen meena har jeg ikke fået besøgt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
D-tox 9 Skrevet for 11 timer siden cocacolazero skrev, for 27 minutter siden: Jeg ville helt sikket tage milin… Hun er en ener. Prøv hende først på dagen. Stramt siger jeg bare. mali er ikke så god mere desværre, men kan være jeg var der på en dårlig dag for hende da jeg besøgte hende anden gang , jeg kommer ikke igen meena har jeg ikke fået besøgt. Mange tak CCZ. Tror jeg ligger thai på hylden indtil jeg kan få kontakt med Milin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg