Hop til indhold

Winnie / Vivienne i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Der er blandede anmeldelser om Winnie / Vivienna.

Dog kunne jeg godt tænke mig om pigen på de nuværende billeder også er hende som folk har besøgt og kan anbefale?

Jeg ved at thai’er oftest bruger den samme annonce profil til at flere piger, derfor jeg også spørger.

Her er link:https://annoncelight.dk/showad/390155

Skrevet

Jeg besøgte hende i i sommers da hun var nord på, og der stod Winnie på hendes annonce. Billederne er af hende, og ligner. Er ret sikker på nogle af den er taget i den lejlighed jeg besøgte hende i.

Ganske fint besøg, hun var dog sårn lidt adhd agtig. Hvis jeg lige rykkede mig lidt, så tog hun det strakes som et tegn til at der skulle byttes stilling fx. Det skete et par gange, men jaja det tager man jo med.

Den eneste grund til at jeg ikke har besøgt hende igen er at hun holdte meget til i Hjørring, og gad ikke køre fra Aalborg til Hjørring når thai udvalget i Aalborg ikke fejler noget.

Skrevet
LK12345 skrev, den 10.12.2025 at 18:01:

Jeg besøgte hende i i sommers da hun var nord på, og der stod Winnie på hendes annonce. Billederne er af hende, og ligner. Er ret sikker på nogle af den er taget i den lejlighed jeg besøgte hende i.

Ganske fint besøg, hun var dog sårn lidt adhd agtig. Hvis jeg lige rykkede mig lidt, så tog hun det strakes som et tegn til at der skulle byttes stilling fx. Det skete et par gange, men jaja det tager man jo med.

Den eneste grund til at jeg ikke har besøgt hende igen er at hun holdte meget til i Hjørring, og gad ikke køre fra Aalborg til Hjørring når thai udvalget i Aalborg ikke fejler noget.

hvordan er hendes blow? blødt, hårdt, øjenkontakt? andet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.