Homemade 1 Skrevet 10. December Har besøgt begge Thai piger i Vinderup Apple og Sara Team Kan kun sige godt om dem søde og smilende snyder ikke med tiden, bestilte b2b 1 time med handjob det kan jeg varm anbefale https://annoncelight.dk/showad/440805 https://annoncelight.dk/showad/417041 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 88 Skrevet 10. December Prøvede du dem begge hver for sig eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homemade 1 Skrevet 10. December Swappie skrev, for 13 minutter siden: Prøvede du dem begge hver for sig eller ? Ja det var hver for sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gufguf 0 Skrevet 10. December Er det i Vinderup eller udenfor på landet? Diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homemade 1 Skrevet 10. December Ude på landet og meget diskret kan parkere bag huset og der er indgang bag huset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 43 Skrevet 10. December Hvad vil du ca sætte deres alder til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badejernet 15 Skrevet 10. December Comp skrev, for 30 minutter siden: Hvad vil du ca sætte deres alder til ? Apple midt trediverne Sarah midt tyverne Søde piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandvaskeren 5 Skrevet torsdag klokken 06:58 Taler de dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homemade 1 Skrevet torsdag klokken 07:14 Strandvaskeren skrev, for 16 minutter siden: Taler de dansk? Nej vi bruger google oversæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holstebro 45 2 Skrevet torsdag klokken 16:14 Har prøvet begge to tidligere:-) Sarah gav det bedste BJ, nogensinde og massagen var også rigtig god! Apple var også helt igennem en god oplevelse! Men kan forstå de er flyttet. Sarah var før på Idomlundvej og Apple nede i Saeng Thian i Holstebro. Hvor er det henne ved Vinderup? Evt send adresse som PM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homemade 1 Skrevet torsdag klokken 16:41 Det er ikke okay at give adressen på dem skriv og spørg dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gufguf 0 Skrevet torsdag klokken 21:10 Måske vil jeg besøge en af dem de næste dage. Hvordan er højde og drøjde på de to? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 88 Skrevet for 3 timer siden Homemade skrev, den 11.12.2025 at 17:41: Det er ikke okay at give adressen på dem skriv og spørg dem Hvordan er badeforholdene derude nu ? Sidst jeg var forbi, var det ikke så rent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Homemade 1 Skrevet for 2 timer siden Swappie skrev, for 36 minutter siden: Hvordan er badeforholdene derude nu ? Sidst jeg var forbi, var det ikke så rent Det er nok som du husker, det noget nedslidt og ikke for rent:- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg