hkohko 478 Skrevet tirsdag klokken 21:40 (edited) Fik førnøjelsen af at være Anny's første kunde idag! Sikke en oplevelse. Hvis man er til høje spinkle model piger, så er hun lige i skabet. Kilometer lange ben, lille rund numse og de flotteste faste bryster. Billederne på hendes profil er allerede virkeligt gode, men hun formår alligevel at være endnu flottere i virkeligheden! Vi havde vildt god kemi, hun var ikke bange for at snakke om alt muligt og jeg følte mig virkelig som en meget fortrolig ven på nærmest ingen tid. Seansen blev en gfe oplevelse fra øverste hylde, med de mest lidenskabelige tyngekys og et blidt pirrende blowjob som udviklede sig til den vildeste deep throat. Men selvfølgelig havde jeg også sørget for at tilvælge anal så vi kom hele menuen rundt. Hun er så fræk og dejlig og jeg håber at vi får lov at se meget mere til hende i København. Link: https://nympho.dk/n29547/9787/anna-slim Klikbart: https://dereferer.me/?ohxrPmO9_5jN9j4E4l_N4kg6erW3q0qLeW8GKDo75VLzeKBVKr9We2AmKlx7 Redigeret tirsdag klokken 22:32 af hkohko 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 478 Skrevet tirsdag klokken 22:37 P.S. Hun sagde faktisk at hun har deltaget i Miss Ukraine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 128 Skrevet onsdag klokken 15:00 På hendes profil står der Polen, og i hendes beskrivelse skriver hun Kraków, så hvad er lige sandheden her? Er du sikker på det er info hun vil have skal deles? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1269 Skrevet onsdag klokken 21:24 Petit_Hughie skrev, for 6 timer siden: På hendes profil står der Polen, og i hendes beskrivelse skriver hun Kraków, så hvad er lige sandheden her? Er du sikker på det er info hun vil have skal deles? You can participate in Miss Ukraine without being born there.....is this a surprise for you ? Wake up , this is not 1980 ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit_Hughie 128 Skrevet onsdag klokken 23:39 Loppan skrev, for 2 timer siden: Wake up , this is not 1980 ! I have no idea what you mean by this, but they require you to be a citizen of Ukraine to participate. Could she be that? I mean, sure.... They also require a height of minimum 168, and on Anny's profile she states her height as being 165. Color me a little skeptical. Anyways.... Let's not get too off-topic here. I just wanted to point out what i saw as an inconsistency, and ask if it was info that Anny was okay with being shared here. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrykt 49 Skrevet for 20 timer siden Hvad er hends prisniveau ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Hummer 275 Skrevet for 19 timer siden Henrykt skrev, for 36 minutter siden: Hvad er hends prisniveau ? €300,- for standardservice jvnf. hendes annonce på nympho. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg