Hop til indhold
Farvel25

TS Valeria Randers

Recommended Posts

Jeg fik muligheden for at tage turen fra Aarhus til Randers i går  – en by jeg aldrig havde besøgt før. Jeg hoppede på min cykel hjemme på Trøjborg, kørte ned til banegården og tog derefter min allerførste tur nogensinde til Randers.

For omkring et år siden mødte jeg Valeria i Aarhus, og da jeg så, at hun var tilbage i Danmark – denne gang i Randers – tændte der noget i mig. En lille kærlighedsalarm, der gik af med det samme.

Så jeg tog toget.

Allerede da jeg trådte ud på perronen i Randers, blev jeg overrasket over stemningen. Rolig, varm – næsten indbydende. Jeg var lidt tidligt på den, så jeg slog vejen forbi den lokale Rema og købte en buket blomster.

Da døren åbnede, stod hun der – endnu smukkere end jeg huskede hende. Elegant, veltalende og med en energi, der fylder hele rummet. Hun er en af de kvinder, der, som en god vin, kun bliver mere betagende år for år.

Vi fik talt sammen og indhentet alt det, man ikke når på skrift – og forbindelsen mellem os føltes fra første sekund naturlig, let og intens. Efter et øjeblik viste hun mig ind i stuen, og da hun kom tilbage…

Dér blev jeg mindet om præcis, hvorfor jeg havde taget turen.

Hendes nærvær.

Hendes intensitet.

Hendes varme, energiske måde at få dig til at føle dig set i samme øjeblik, hun træder ind.

Oplevelsen var kort, men meget intens, og alt det vigtige var præcis, som det skulle være:

• Stemning: 10/10

• Forbindelse: 10/10

• Nærvær & energi: 10/10

• Ville jeg komme igen: 10/10

Helt klart turen værd.

mit nye navn. Er jeg KOM igen ; ) 

https://annoncelight.dk/showad/411406

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...