Hop til indhold

Er de rejst hjem ? Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg synes ikke vi er så godt "kørende" i Nordjylland i øjeblikket.

Mine favoritter er væk ...jer der kender dem ved hvad jeg mener.

Cherry, Sera, Nana, Milin og Vina .....hvem kan anbefale alternativer på samme niveau ? 

Redigeret af Bryan Mills
Område i overskrift

Skrevet

De seneste to gange jeg har haft besøgt Milin, der har hun haft sagt der har været lidt stille og ikke så mange besøg. Nok derfor hende og andre er begyndt at rejse lidt mere rundt i landet.

Synes de piger der er i Aalestrup lige nu ser spændende ud, men har ikke selv besøgt nogle af dem endnu.

Skrevet

Jeg manglede dem også forleden. Der er mere eller mindre "kun" Trisha tilbage. Jeg går og venter på en ordentlig rotering, så der forhåbentlig kommer andre gode til aalborg. 

Mht. Sera, mindes jeg at ha set hende online med et par dages mellemrum for et par uger siden, men om det var for at ændre kontoen mm., kan jeg ikke sige noget om. 

Jeg har selv prøvet ad med Jenny. Fin oplevelse, ikke noget der. Men ikke samme niveau endnu. 

Skriv endelig en pm hvis i finder guldet før jeg gør :P

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.