Gangbang-milf 731 Skrevet fredag klokken 00:14 Altså lige i forhold til det med tilbud, så gør jeg det engang imellem i forbindelse med mine arrangementer. Men det er primært i forbindelse med jeg gerne vil se om jeg kan slå rekord. Eller hvis det er sidst på måneden eller f.eks. december hvor det måske ikke er alle der har lige mange penge. Og synes jo det er frækkest når der er mange deltagere. kører dog aldrig tilbud på mine 1:1 priser, det er kun hvis man besøger mig mere fast at jeg giver rabat engang imellem. Men det er for mig bare en god service, som jeg ønsker at kunne tilbyde mine faste gæster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise69 33 Skrevet fredag klokken 19:58 Jeg kører ikke tilbud uanset hvad. Det er min krop og en autentisk oplevelse, jeg sælger. Det har en fast pris. Jeg har kun dette job på hobbyniveau. Jeg tager ud 1 g I ugen p.t., og det er kun hvis lysten er der. Siden marts måned synes jeg, der er sket en lille nedgang af henvendelser. Der er færre førstegangskunder, men kundegruppen af faste kunder er vokset meget. Set fra det økonomiske perspektiv tjener jeg mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 477 Skrevet fredag klokken 21:38 (edited) Personally, I don't like lowering prices, not because I'm very attached to money, because I'm not… but…rather because, for me, "paid sex" and "low or very low prices" are things that don't go together. I've always believed that everything in life has a "value"...and an intelligent person knows how to see that...If a man, for example, needs sex and doesn't want to face many "obstacles" to finally choose and get what he wants, he may feel he paid a high price for it...But he paid, among other things, for the "ease" of the situation...for the discretion, for the silence...for the goodbye without further explanation... However, if he opts for a "normal encounter" (understand "normal" as an encounter with a woman who is not a g.p.), then he may spend a lot of time trying to get the encounter, trying to be "accepted" and naturally "desired" for his "appearance”, personality and spend a sum of money many times greater than an encounter with a g.p., to “perhaps”, at the end of all the "obstacles," have the "much-desired" sex, which "maybe" pleases him... Have a good night… Rafaela Redigeret fredag klokken 21:49 af Rafaela 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg