Hop til indhold
Klinge

Chloe - student girl - 22 år - Ålborg

Recommended Posts

Jeg her besøgt denne blonde studine sexigirl

https://annoncelight.dk/showad/444701

https://annoncelight.dk/profile/sexigirl

Man kan ikke se hendes ansigt i annoncen, men man bliver ikke skuffet når man ser hende real,

Hun tog imod i en hvid sexet bh og små trusser - jeg beundrede hende og fik et stort smil tilbage, da jeg konstaterede -  you are looking good

Efter det praktiske med betaling og bad, så fik jeg et kram, mens jeg lod hænderne glide ned af hendes slanke veltrænede krop, fik løsnet bh'en og mærkede de skønneste små faste bryster, og trukket trusserne af hende og placeret hende i sengen -   jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad der skete, bliver mellem hende og mig, men hun levede fuldt op til det aftalte

Virkelig lækker oplevelse med studinen, smilende med sødt grin, naturlig og som er let at føre en samtale med på flydende engelsk 

Kan kun anbefale hende som en ekstra julegave -  kan ønskes indtil den 15/12

Redigeret af Klinge
.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er bestemt et besøg værd… en ting er udseende; som er en ung studine med perfekte former… men hold da op en god oplevelse og personlighed/væremåde. Bedste oplevelse i længere tid - 10 ud af 10 herfra…

NB: Hun foretrækker Euro fremfor danske kroner… tænker der er bøvl med at veksle danske kroner…. Så gør livet lidt lettere for hende :-)

Redigeret af chrisvero

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer at besøge hende i den nærmeste fremtid.

Så hendes annonce for noget tid siden.

Men har på det seneste oplevet at møde et helt andet udseende på adressen. Man bliver lidt mistænksom på de kønne :)

Er der ellers andre anbefalinger i og omkring Aalborg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...