Hop til indhold

Mellem Aabenraa og Haderslev - dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/387609

Jeg besøgte denne smukke dame i dag i en landsby midt i mellem Aabenraa og Haderslev. Bestilte 1 time B2B, som var rigtig dejlig med en blanding af B2B og tantra massage. Afsluttede med et dejligt HJ. Det er helt sikkert damen på billederne, med et kønt ansigt og dejlige naturlige bryster, som hænger lidt, men det gør jo bare B2B endnu bedre.

Stedet er ikke lige frem diskret, villa ud til hovedvejen ved siden af et busstoppested, og et stort skilt på gavlen ud mod hovedvejen. Indgang er til gengæld på siden af huset, og man kan parkere bag ved huset, eller bag ved genbrugsbutikken, som ligger skråt over for.

Skrevet

Hvad var hendes pris og kan læse man også kan få sex?

Skrevet
  • Author

Jeg gav 1.000 kroner for 1 time med B2B og HJ. Og hun gjorde det rigtig godt. Man kan også få fuld pakke. Jeg mener det er 1.500 kroner for 1 time. Men send en SMS og spørg.

Det hele foregår på en bred seng på 1. sal i villaen. Pænt og rent og opvarmet.

• 3 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg besøgt hende og kan kun give ret hun er en dejlig kvinde.

Jeg fik hvad jeg kom efter og lidt mere, havde forsøgt at få fat i hende 3 gange/dage men ku ikke ringe hende op og sms svarede hun ikke på, 4 gang/dag skrev jeg at hun bare ku skrive når hun havde tid og så kom der svar, hun ville ikke bare skrive uden jeg havde givet lov.

Jeg havde bestilt en time og lod hende bestemme hvad der sku ske, det var massage som blev meget pirrende og hun var meget omkring mit hul som jeg elsker, fik fisse i hovedet og nød hendes våde safter mens hun suttede mig og havde vist 3 fingre oppe i mig, så hende op og ride lidt mens hun stønnede stille, hun spurgte om jeg ville komme i hende eller hun sku prøve lidt mere finger i mig og så spille/sutte min pik, jeg valgte det sidste og kom i en voldsom orgasme hun grinede en del over min reaktion.

værelset er ikke stort men fint til det her. 

Parkering er intet problem, man kan holde bag huset eller lige udenfor eller lidt længere væk på hovedgaden, der er ca 200 meter væk en stor parkeringsplads ved Slivsøen hvor man holder ganske diskret.

Skrevet
tilmodenQ skrev, for 15 minutter siden:

Så fik jeg besøgt hende og kan kun give ret hun er en dejlig kvinde.

Jeg fik hvad jeg kom efter og lidt mere, havde forsøgt at få fat i hende 3 gange/dage men ku ikke ringe hende op og sms svarede hun ikke på, 4 gang/dag skrev jeg at hun bare ku skrive når hun havde tid og så kom der svar, hun ville ikke bare skrive uden jeg havde givet lov.

Jeg havde bestilt en time og lod hende bestemme hvad der sku ske, det var massage som blev meget pirrende og hun var meget omkring mit hul som jeg elsker, fik fisse i hovedet og nød hendes våde safter mens hun suttede mig og havde vist 3 fingre oppe i mig, så hende op og ride lidt mens hun stønnede stille, hun spurgte om jeg ville komme i hende eller hun sku prøve lidt mere finger i mig og så spille/sutte min pik, jeg valgte det sidste og kom i en voldsom orgasme hun grinede en del over min reaktion.

værelset er ikke stort men fint til det her. 

Parkering er intet problem, man kan holde bag huset eller lige udenfor eller lidt længere væk på hovedgaden, der er ca 200 meter væk en stor parkeringsplads ved Slivsøen hvor man holder ganske diskret.

Var sex uden kondom 

Skrevet

Hey

vil også gerne vide om der var mulighed for uden kondom? Og siden hun skriver at hun er helt ny i DK, går jeg ud fra at samtale og tekst er på engelsk?!

Skrevet
lonesome skrev, den 29.12.2025 at 17:06:

Var sex uden kondom 

Nej det var med

Skrevet
Dylan skrev, den 29.12.2025 at 17:52:

Hey

vil også gerne vide om der var mulighed for uden kondom? Og siden hun skriver at hun er helt ny i DK, går jeg ud fra at samtale og tekst er på engelsk?!

Ja det hele foregik på engelsk og nej tror ikke det er muligt uden, jeg ku så heller ikke drømme om at stikke pikken i en fremmed uden gummi, det har jeg godt nok mit helbred for kært til. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Dylan skrev, den 29.12.2025 at 17:52:

Hey

Hun er ikke ny i DK, jeg har besøgt hende i skodborg i 2024. 
Det var ikke godt dengang.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.