Slikkeren3000 10 Skrevet 8. December, 2025 Av min arm, der er langt mellem de positive overraskelser, men Mimi er en af dem. utrolig køn og rar - snaksagelig og service i topklasse. havde bare bestilt 15 min hurtig sex - men der manglede intet - økoblow, sex, godt med finger til hende (også mere en bare en), og CIM som afslutning, kommer jeg igen, ja tak. alder vil jeg skyde på start 30’erne https://annoncelight.dk/showad/438601 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 381 Skrevet 16. December, 2025 Jeg var også en tur forbi - massage og blow til afslutning. Begge dele absolut godkendt. Meget pirring undervejs ved massagen, så jeg var næsten klar til at eksplodere, da vi nåede til blowet. Afslutning i munden. En lækker pige, btw 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 141 Skrevet 16. December, 2025 er det et privat sted eller butik? og centrum af Hornbæk? Mere jeg har noget familie deroppe omkring, så vil helst ikke støde på nogen, nu hvor man bare skal have massage.. :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 381 Skrevet 16. December, 2025 (edited) Pit. skrev, for 2 timer siden: er det et privat sted eller butik? og centrum af Hornbæk? Mere jeg har noget familie deroppe omkring, så vil helst ikke støde på nogen, nu hvor man bare skal have massage.. Nej, det ligger faktisk i Saunte, pænt afsides. Privat hus Redigeret 16. December, 2025 af thedanishdude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 199 Skrevet 17. December, 2025 (edited) Pit. skrev, for 20 timer siden: er det et privat sted eller butik? og centrum af Hornbæk? Mere jeg har noget familie deroppe omkring, så vil helst ikke støde på nogen, nu hvor man bare skal have massage.. Kunne ellers være I kunne få noget familie rabat Redigeret 17. December, 2025 af Exile-63 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anden59 13 Skrevet 21. December, 2025 Har besøgt Mini for anden gang i dag. Samme super service som første gang, af en dejlig og køn pige. Ser frem til næste besøg i januar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyguy 108 Skrevet 27. December, 2025 Dette lyder muligvis som et mærkeligt spørgsmål men hvilken type kondom bruger Mini? Nogle thai piger bruger disse berygtede røde kondomer som er lige så tykke i materialet som cykelslanger og det er ikke ligefrem fordrende for rejsningen..... Vil også gerne høre om hun er modtagelig for kærtegn....reagerer hun positivt på at man slikker hende? bliver hun våd? får hun orgasmer? PFT PG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2913 Skrevet 27. December, 2025 pussyguy skrev, for 7 minutter siden: Dette lyder muligvis som et mærkeligt spørgsmål men hvilken type kondom bruger Mini? Nogle thai piger bruger disse berygtede røde kondomer som er lige så tykke i materialet som cykelslanger og det er ikke ligefrem fordrende for rejsningen..... Vil også gerne høre om hun er modtagelig for kærtegn....reagerer hun positivt på at man slikker hende? bliver hun våd? får hun orgasmer? PFT PG Har besøgt Mimi 10-12 gange på Falster. Aldrig set et rødt kondom , altid meget berøringsvillig , hun bliver våd , orgasmer ? ved Mimi bedst. Nægter at tro , nogen der besøger Mimi er utilfredse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HANDYMAAAN 19 Skrevet 27. December, 2025 pussyguy skrev, for 5 timer siden: Dette lyder muligvis som et mærkeligt spørgsmål men hvilken type kondom bruger Mini? Nogle thai piger bruger disse berygtede røde kondomer som er lige så tykke i materialet som cykelslanger og det er ikke ligefrem fordrende for rejsningen..... Vil også gerne høre om hun er modtagelig for kærtegn....reagerer hun positivt på at man slikker hende? bliver hun våd? får hun orgasmer? PFT PG Har besøgt Mimi 22 gange. og de gange sex har været en del af besøget, har det altid været med " almindeligt" kondom. Slikke fisse, er ikke en service Mimi tilbyder, så derfor ikke en service man kan tage som en selvfølge, men en service der kan opstå på stedet, hvis kemien tillader det... Og,,, Ja,, Når hun "Giver lov" til at slikke hendes bløde fisse, er det en sand nydelse...Hun bliver våd og man kan smage at hun nyder det - orgasme eller ej. Ha en god aften derude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesp 39 Skrevet 31. December, 2025 Dette var mit tredje besøg på en asiatisk klinik, efter jeres anmeldelser og klart det bedste besøg foreløbelig, havde booket en time og det var alle pengene værd, så takker mange gange for at få mig på den lidt lange tur, kan kun tilmelde mig i koret som en meget tilfreds gæst, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M A M 2 Skrevet mandag klokken 08:51 Slikkeren3000 skrev, den 8.12.2025 at 09:28: Av min arm, der er langt mellem de positive overraskelser, men Mimi er en af dem. utrolig køn og rar - snaksagelig og service i topklasse. havde bare bestilt 15 min hurtig sex - men der manglede intet - økoblow, sex, godt med finger til hende (også mere en bare en), og CIM som afslutning, kommer jeg igen, ja tak. alder vil jeg skyde på start 30’erne https://annoncelight.dk/showad/438601 hvad gav du, hendes annonce oplyser ikke pris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 124 Skrevet tirsdag klokken 14:23 Har så besøgt Mimi idag - og er nu ikke helt oppe og ringe som andre her. Hun er uden diskussion en mega flot pige, men synes hun mangler lidt tilstedeværelse. Massagen blev megen olieplask - men en ok B2B del. Det bliver ikke til et genbesøg fra min side. Pige - 9 Sted - 9 (men ligger langt ude på landet) Massage - 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 205 Skrevet for 22 timer siden M A M skrev, den 5.1.2026 at 09:51: hvad gav du, hendes annonce oplyser ikke pris. Hun kører med standard priser (1000 / 1500) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg