Per larsen10 3 Skrevet for 14 timer siden Hej. Konen og jeg skal sydpå hertil foråret/sommer, og jeg ville gerne se hende, med en eller flere fremmede fyr/fyre. Så jeg ville høre om i kender nogen steder/lande sydpå, hvor det ligesom ligger i luften af det er nemt at finde en fyr eller et par stykker. Hun er frisk på det, (har gjort det herhjemme i Dk) men det skal være lidt, som en fræk overraskelse på ferien. Hun tænder meget på sydlandske og mørke (sorte) fyre. Håber i kommer med nogen gode forslag. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 130 Skrevet for 13 timer siden Hvis det ikke skal være helt tilfældigt så ville jeg anbefale medlemskab af fetlife.com - har ingen personlig økonomisk interesse her, men det er et kink-sted, hvor man også har geografisk lokale grupper, og man kan søge på medlemmer lokalt. Alt efter størrelse og by så organiseres der også gangbangs og andre sex events. Man kan også lave en lokal annonce, samt giver mulighed for at ‘vette’ personen/personerne, der skal have medlemskab. Fetlife er primært store i Nordamerika, men kender ikke brugen i Europa. Der kan være mere europæiske alternativer. Tror umiddelbart at det bliver svært at gå ind fra gaden og samle nogen op, med mindre det er din hustru, der gør det grove. Men jeg kan tage fejl. Ellers er der jo en masse swinger-/sexklubber, hvor I relativt let bør kunne møde nogen, men det er der jo ingen overraskelse i. Held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1017 Skrevet for 10 timer siden Cap d’Agde https://www.tripadvisor.dk/Attraction_Review-g196602-d1553899-Reviews-Cap_d_Agde_Naturist_Village-Cap_d_Agde_Agde_Herault_Occitanie.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2559 Skrevet for 3 timer siden Læs hvad manden skriver og hvad emnet handler om. Din indlæg hjælper ikke, resten kan du tage i PB. Aarhusblackguy skrev, for 10 timer siden: Det lyder spændende det med din kones lyster hvis du mangler en fyr engang i mellem er jeg frisk (Østjylland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg