Spermklar 94 Skrevet for 15 timer siden En regnvåd søndag jeg fik lyst til at give mig selv en fødselsdagsgave, hvem skulle man vælge det blev så hende her https://annoncelight.dk/showad/369361 hold nu op en skønhed, hendes billeder er ægte men jeg synes hun er meget smukke i virkeligheden er man til små piger så er det bare afsted.jeg blev lukket ind af bagdøren , inden min finger nåde at ramme døreklokken ,satme god service da jeg kom ind mødte jeg en meget smuk lille thailandsk skønhed, hun var i en meget gennemsigtig kort kjole som ikke gemte meget til min fantasi, vi går sammen ind i rummet der går ikke mange minutter før hun står nøgen og stritter med hende lille røv, hold da op hun er lækker derefter tar det hele bare fart 60 min tæt på himmeriget. jeg har været mange år i denne verden, og hold da op jeg har fundet mig en ny favorit. stedet 9-10 pigen 10-10 i mine øjne sexen 9-10 service 9-10 dejligt nemt at bestille en tid ingen pis med at snyde med tiden, jeg var ude efter 70 min TAK FOR GAVEN LISA. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 26 Skrevet for 13 timer siden Det lyder lækkert @Spermklar . Tak for en god anmeldelse. Er hendes blow ligeså godt, som hun skriver i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg