Hop til indhold
3somelover

Ladyboy Kate

Recommended Posts

Jeg står i en situation at jeg nok ikke længere er på GP markedet om nogle måneder, så i den forbindelse valgte jeg at de næste par måneder skal udnyttes til at besøge dem jeg ikke har haft besøgt endnu.

Først valg lå på Kate som jeg har kigget på længe og hørt godr om. Jeg har dog været lidt tøvende, specielt pga hendes ikke fantastiske kommunikation de gange jeg har skrevet.

Det lykkedes dog at få en aftale i hus, og da jeg ankom blev jeg mødt af en jeg ikke synes var den feminine Kate jeg havde regnet med. Hun mindede dog alligevel om billederne, og var feminin nok til at jeg valgte alligevel at gå videre ind. Det fortryder jeg dog nu.

Det eneste jeg havde bedt om var B2B og at hun var aktiv, men begge dele fejlede hun i. I B2B var det primært hænderne der blev brugt og der var måske 3-5 sekunder kropskontakt.

I det efterfølgende kunne hun hverken blive hård eller præstere, til trods for at jeg prøvede at hjælpe. Det lykkedes på et tidspunkt, men varede ikke længere end 1-2 minutter før jeg simpelthen var nød til at bede hende stoppe.

Ingen indlevelse, ingen intimitet, ingen kommunikation, intet jeg synes var det værd at gå tilbage for.

Jeg ved ikke om jeg bare har været uheldig eller om vi manglede kemi, men jeg synes man skal overveje andre.

Har meget gode erfaringer med Mabel, Malii, Nadia osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...