Micehdana 14 Skrevet 7. December, 2025 Hej med jer Jeg elsker oralsex beggeveje. Men jeg er så bange for at tage noget sygdom med hjem. Jeg ved risikoen er meget lille, men den er der, og der vil jeg bare lige høre, om der er evt. er nogen af jer dyrker det meget, om i evt. har fået noget sygdom pga. det? På den anden side tænker jeg også, at mange af de finere GP'er som går op i sikkerhed, og hygiejne, at hvis de tilbyder både OWO og mega, og fortsætter med det, må det nok være fordi de ikke bliver ramt af noget sygdomsværk. jeg er bange for at få OWO, fordi jeg tænker hvis hun har haft en anden i munden uden, og han har haft en sygdom, så kan det måske overføres til mig. og ved at slikke hende tænker jeg, hvis en anden mand har noget sygdom, og slikker hende, så smitter det mig - men det kan vel næppe være noget seksuelt her - så skulle det kun være, at hvis hun dyrker ubeskyttet sex i privaten og får noget den vej. Ja, del gerne erfaringer tak. Måske i kan hjælpe mig på min rejse til at slikke noget mere mis, og ikke være bange for OWO. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 7. December, 2025 (edited) Kan kun sige, at jeg aldrig er blevet syg af at slikke damerne. Jeg tager nok en chance, men belønningen er stor. Redigeret 7. December, 2025 af W.C. Fields 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 250 Skrevet 7. December, 2025 Har en gang fået gonorré af at modtage. Aldrig noget ved at give. Dog får man vel nærmest automatisk hpv virus uden man mærker noget til det…? L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 596 Skrevet 7. December, 2025 Uden at lyde for kynisk - men hvis du har det som du skriver vil jeg anbefale dig at lade være. en anden partner er altid en risiko for dig og for dine. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1483 Skrevet 7. December, 2025 Der er masser af tråde om emnet: https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=oral sygdom&type=forums_topic&nodes=52,53&updated_after=any&sortby=newest&search_and_or=and 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 7. December, 2025 Micehdana skrev, for 12 timer siden: del gerne erfaringer tak. Har været aktiv sexkøber i seks-syv år med omkring 15-20 besøg årligt, hvor ubeskyttet oralt indgår til begge parter. Ingen sexsygdomme. Men som @bifyr71 skriver, så er du bedst tjent med at gøre op med dig selv, hvilken risiko, du vil løbe. Og som indlægget fra @Leglover viser, så ER der en risiko. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg